امدادرسانی به بیش از 11هزار نفر در برف و کولاک

به گزارش وبلاگ هلو، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به بیش از 11هزار تن درپی وقوع برف و کولاک در سه روز گذشته اطلاع داد.

امدادرسانی به بیش از 11هزار نفر در برف و کولاک

مرتضی سلیمی در گفت وگو با وبلاگ هلو،درباره اقدامات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال در برف و کولاک گفت: در 72 ساعت گذشته 800 امدادگر سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در پوشش160 تیم در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، زنجان، سمنان، قزوین، فارس، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد ،گلستان، لرستان، مازندران، گیلان، مرکزی، یزد و همدان عملیات های متعددی را انجام داده و در مجموع به 11هزار و 755 نفر امدادرسانی کردند.

وی با بیان اینکه در 132 گردنه و محور کوهستانی و برفگیر نیز عملیات امداد و نجات اجرا شده است، اعلام کرد: در مجموع عملیات های سازمان امداد و نجات، 69 نفر به مناطق امن و 22 نفر به مراکز درمانی منتقل شده اند و هزار و 802 تن نیز اسکان اضطراری یافته اند.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه 583 خودرو از برف و کولاک رهاسازی شده اند، اعلام کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر در طول زمستان در آماده باش کامل هستند و نسبت به امدادرسانی به مسافران و در راه ماندگان اقدام خواهند کرد، اما ضروری است افرادی که قصد سفر در گردنه های برف گیر و سرد را دارند، حتما پیش از حرکت از شرایط جاده ها آگاه شوند و تجهیزات زمستانی شامل خوراک، لباس گرم و ... را نیز به همراه داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "امدادرسانی به بیش از 11هزار نفر در برف و کولاک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امدادرسانی به بیش از 11هزار نفر در برف و کولاک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید