باید تعامل بیشتری با فدراسیون جهانی داشته باشیم

به گزارش وبلاگ هلو، علی مرادی در مورد برگزاری جام فجر توضیح داد: نخستین بار یک رویداد مهم جهانی که حکم گزینشی المپیک2016 ریو را دارد در ایران برگزار می گردد و 32 کشور در این رویداد شرکت کردند. از این تعداد 20 کشور ورزشکاران خود را به این مسابقات اعزام کردند و 12 کشور هم نمایندگان رسمی خود اعم از رییس فدراسیون، داور و هیات ژوری به این رقابت ها به ایران فرستادند که این امر نشان دهنده اهمیت بالای رقابتهاست.

باید تعامل بیشتری با فدراسیون جهانی داشته باشیم

مرادی در مورد گنجاندن رقابت های جام فجر در تقویم فدراسیون جهانی وزنه برداری گفت: رایزنی های مختلفی انجام داده ایم در این چند روز که نمایندگان فنی آیان در ایران هستند از یک سو با مسئولان ورزش استان گیلان نیز رایزنی داشتیم تا دوباره مسابقه های جام نامجو را در ایران احیا کنیم . قرار است تا خاتمه امسال جام بین المللی نامجو را نیز برگزار و سعی مان این است که این دو رویداد بین المللی را هر ساله در کشور برگزار کنیم.

وی ادامه داد: شرایط وزنه برداران ما رضایت بخش است و امیدوارم شاهد جابه جایی رکوردها و استانداردهای جهانی در این رقابت ها باشیم. تاماش آیان به همراه اعضای هیات رییسه فدراسیون جهانی و تعدادی از روسای قاره آفریقا و آسیا در ایران حضور پیدا کردند و خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از این مسابقه ها اجرا شده است.

رییس فدراسیون وزنه برداری کشورمان با تاکید بر تعامل بسیار خوب با فدراسیون جهانی گفت: فدراسیون جهانی تعامل بسیار خوب و گسترده ای با ما دارد و در کوشش هستیم با افزایش این تعاملات شاهد توسعه هرچه بیشتر این رشته در ایران باشیم.

وی درباره بازپس گیری مدال نقره المپیک مونترال توسط محمد نصیری گفت: یکی از اقدامات شایسته فدراسیون بعد از تغییرات اجرا شده توجه ویژه به پیشکسوتان این رشته است. این کار با ارزش توسط یک ایرانی انجام شد و مدال این اسطوره وزنه برداری در نهایت پس از 44 سال به دست او رسید.

رییس فدراسیون وزنه برداری در مورد آخرین شرایط بهداد سلیمی نیز اظهار کرد: خوشبختانه او نسبت به قبل بهتر شده اما به هر حال باید شرایط او توسط متخصصان پزشکی، سرمربی و شورای عالی فنی مورد آنالیز قرار گیرد تا در نهایت درخصوص نحوه حضور او در المپیک اعلام نظر نمایند. البته بهداد سلیمی بسیار جدی در حال کوشش است و امیدوار هستم که او به المپیک برسد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "باید تعامل بیشتری با فدراسیون جهانی داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید تعامل بیشتری با فدراسیون جهانی داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید