تذکرات جدی برای کنترل قیمت بلیط هواپیما داده ایم

به گزارش وبلاگ هلو، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در خصوص قیمت بلیط ها وزارت راه کوشش زیادی برای کنترل قیمت ها دارد و در نشست اخیر هم درباره کنترل قیمت ها به ویژه بلیط هواپیما تذکرات جدی دادم و دستگاه ها هم در حال کوشش هستند.

تذکرات جدی برای کنترل قیمت بلیط هواپیما داده ایم

به گزارش وبلاگ هلو، عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صبح امروز در حاشیه جلسه هیأت وزیران و در جمع وبلاگ هلو، گفت: در سیل سیستان و بلوچستان به بعضی از بناهای تاریخی آسیب های مختصری وارد شده است که از نظر اعتبارات چیزی بین 5 تا 7 میلیارد تومان خسارت برآورد شده است که امیدواریم در تأمین اعتبار برای بازسازی، این موضوع مورد نظر قرار گیرد.

وی در خصوص سفرهای نوروزی با بیان اینکه 27 دستگاه مرتبط با سفرهای نوروزی هماهنگی های بسیار خوبی با هم دارند، اضافه نمود: در دولت هم گزارش مشروحی ارائه شد و رئیس جمهور و معاون اول دستورات بسیار خوبی را به دستگاه های مختلف برای هماهنگی با دبیرخانه و مرکزیت این ستاد که در وزارت گردشگری مستقر است.

ضرغامی ادامه داد: دستگاه ها همه آمادگی دارند و امیدوارم با ویژگی نوروز سال جاری که مقارن با ماه مبارک رمضان است با توجه به مصوبات شورای فرهنگ عمومی، انشالله برای جهان و آخرت مردم خوب باشد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تاکید نمود: در خصوص قیمت بلیط ها وزارت راه کوشش زیادی برای کنترل قیمت ها دارد و در نشست اخیر هم درباره کنترل قیمت ها به ویژه بلیط هواپیما تذکرات جدی دادم و دستگاه ها هم در حال کوشش هستند.

وی بعلاوه با اشاره به افتتاح نمایشگاه نتایج کاوش های باستان شناسی یک سال اخیر در موزه ملی ایران، گفت: این مجموعه بسیار ارزشمندی است که علیرغم اعتبارات محدود این حوزه، کاوش های بسیار خوبی انجام شده و یکی از برترین این کاوش ها، کشف مس در کنار دو اسکلت زن و مرد در شهر لیلان در آذربایجان است که قدمت کشف مس را در سطح جهانی به 1500 سال عقب تر برده است که رویدادی مهمی در باستان شناسی جهانی است.

ضرغامی ادامه داد: اسکلت کشف شده حدود 6 هزار سال قبل از میلاد قدمت دارد و به علت قرار گرفتن در محیط خوب شرایط خوب و سالمی دارد و در کنارش شمش های مس به دست آمده که این شمش ها 8 هزار سال قدمت دارند.

منبع: دنیای سفر

به "تذکرات جدی برای کنترل قیمت بلیط هواپیما داده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تذکرات جدی برای کنترل قیمت بلیط هواپیما داده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید