حضور انتشارات طوطی در هشتمین دوره فلوشیپ استانبول

به گزارش وبلاگ هلو، به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)، هشتمین دوره فلوشیپ استانبول از تاریخ 16 تا 18 خرداد (6 تا 8 ژوئن) برگزار می گردد. حضور در این دوره ها فرصتی برای گردهمایی ناشرانی است که در زمینه چاپ کتاب های باکیفیت و مناسب در سطح بین الملل فعالیت دارند.

حضور انتشارات طوطی در هشتمین دوره فلوشیپ استانبول

انتشارات طوطی (کتاب کودک و نوجوان انتشارات فاطمی) که با احترام به قوانین بین الملل و رعایت کپی رایت برای بچه ها و نوجوانان کتاب منتشر می نماید نیز سال جاری در این دوره حضور دارد. رویداد سال جاری، به صورت حضوری و مجازی برگزار می گردد و شیوا عظیمی، مسئول بخش بین الملل کتاب های طوطی، در این دوره حضور خواهد داشت.

طوطی در سال های گذشته توانسته است کپی رایت بسیاری از کتاب های تألیفی خود را برای انتشار به زبان های انگلیسی، آلمانی، ترکی، اسپانیایی، فرانسوی، چینی، کره ای، ژاپنی، عربی، پرتغالی و زبان های دیگر واگذار کند. در این رویداد نیز با بیش از 30 ناشر معتبر بین المللی برای همکاری و انتشار نزدیک به 50 عنوان تألیفی به زبان های دیگر مذاکره خواهد نمود.

این برنامه فرصت مناسبی برای معرفی ادبیات کودک و نوجوان ایران است تا ناشران بین الملل بیش از پیش با نویسندگان و تصویرگران توانمند کشورمان آشنا شوند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "حضور انتشارات طوطی در هشتمین دوره فلوشیپ استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور انتشارات طوطی در هشتمین دوره فلوشیپ استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید