حل مشکل ویندوز به شیوه ایلان ماسک

به گزارش وبلاگ هلو، ایلان ماسک که ظاهراً به تازگی کامپیوتر جدیدی خریده، از احتیاج به ایجاد حساب مایکروسافت برای استفاده از ویندوز گلایه نموده است. او به طور مستقیم از ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت خواسته تا این مشکل را رفع کند.

حل مشکل ویندوز به شیوه ایلان ماسک

به گزارش وبلاگ هلو ، ایلان ماسک اخیراً در پستی در شبکه اجتماعی ایکس اظهار داشت که کامپیوتر نوی خریده است، اما نمی تواند بدون اکانت مایکروسافت از آن استفاده کند و ایجاد اکانت مایکروسافت به معنای این است که هوش مصنوعی این شرکت به داده های او دسترسی خواهد داشت.

به نقل از دیجیاتو، در ادامه بخش Community Notes برچسبی را به توییت او اضافه و اظهار داشت که راه چارهی برای دورزدن این مشکل وجود دارد. اما ماسک مدعی شد که این راه چاره از بین رفته است. او در ادامه مستقیماً مدیرعامل مایکروسافت را مورد خطاب قرار داد و در پست دیگری نوشت: ساتیا، نمی خواهم موجب دردسر باشم، اما لطفاً به مردم اجازه دهید کامپیوترهای نو ویندوزی را بدون احتیاج به ایجاد حساب مایکروسافت راه اندازی نمایند.

او بعلاوه یادآور شد که گزینه دورزدن این مسئله، درصورتی که دستگاه به وای فای متصل گردد، ناپدید می گردد. ایلان ماسک گفت که نرم افزار به او اجازه استفاده از ایمیل های کاری برای ایجاد حساب را هم نمی دهد، درحالی که او تنها آدرس های ایمیل کاری دارد.

ساتیا نادلا تا لحظه نگارش این خبر هنوز به پست ایلان ماسک واکنشی نشان نداده است. حالا باید منتظر بمانیم تا ببینیم نادلا در نقش پشتیبانی مشتریان ظاهر می گردد و به درخواست مالک ایکس پاسخ خواهد داد یا خیر.

لازم به ذکر است که در جریان توییت های ماسک دراین باره، او اعلام نموده بود که Community Notes اشتباه نموده است. ویژگی Community Notes برای اصلاح یا ارائه اطلاعات بیشتر درباره محتواهای نادرست یا گمراه نماینده در ایکس استفاده می گردد. در این مورد نیز اعضای این کامیونیتی ظاهراً باور داشتند که همچنان می توان به وسیله بعضی روش های پیچیده تر، احتیاج به ایجاد حساب مایکروسافت را دور زد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "حل مشکل ویندوز به شیوه ایلان ماسک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حل مشکل ویندوز به شیوه ایلان ماسک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید