مسی پیشنهاد داد؛ با خرید این ستاره فاتح لیگ قهرمانان اروپا می شوید!

به گزارش وبلاگ هلو، لیونل مسی به پاری سن ژرمن توصیه کرد که برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با یک ستاره قرارداد امضا نمایند.

مسی پیشنهاد داد؛ با خرید این ستاره فاتح لیگ قهرمانان اروپا می شوید!

به گزارش وبلاگ هلو آنلاین، پاری سن ژرمن باتوجه به جدایی احتمالی کیلیان ام باپه سخت در کوشش است تا هری کین را جذب کند.

هری کین بازیکنی است که مسی هم به سبک بازی او علاقه زیادی دارد تا جایی که او در تماسی که با ناصر الخلیفی، رییس باشگاه پاری سن ژرمن داشته به او توصیه نموده است که برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با هری کین قرارداد امضا نمایند.

پاری سن ژرمن تنها مشتری جدی هری کین نیست بلکه بایرن مونیخ هم سخت در کوشش است تا این مهاجم باتجربه و گلزن را جذب کند.

کین یک فصل دیگر با باشگاه تاتنهام قرارداد دارد. اسطوره تاتنهام پیشنهاد این باشگاه برای تمدید قرارداد را رد نموده است و در پی جدایی در تابستان امسال است.

به نظر می رسد که تیم پاریسی به جذب هری کین نزدیک تر شده و توافقات با این بازیکن اجرا شده است؛ تا جایی که روز گذشته روزنامه آرام سی فرانسه هم نوشت همسر این بازیکن در حال پیدا کردن خانه در پاریس دیده شده است و این موضوع نشان می دهد که او راهی پاری سن ژرمن خواهد شد.

کین 29 ساله یکی از برترین مهاجمان فوتبال انگلیس در یک دهه اخیر بوده است. او در 435 بازی که با پیراهن تاتنهام به میدان رفته 280 گل به ثمر رسانده و 64 پاس گل هم داده است. هم چنان که 58 گل برای تیم ملی فوتبال انگلیس در 84 بازی ملی به ثمر رسانده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "مسی پیشنهاد داد؛ با خرید این ستاره فاتح لیگ قهرمانان اروپا می شوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی پیشنهاد داد؛ با خرید این ستاره فاتح لیگ قهرمانان اروپا می شوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید