هتل داریوش کیش شکوهی به قدمت تخت جمشید

به گزارش وبلاگ هلو، رپرتاژ آگهی - اگر به کیش سفر کرده باشید، قطعا نام هتل داریوش جزیره کیش را شنیده اید . هتل داریوش یکی از بهترین هتل ها در جزیره کیش و ایران است که با خدمات و امکانات فوق العاده خود، سالانه افراد زیادی را به خود جذب می کند. اگر قصد اقامت در هتل داریوش کیش را دارید، برای یک انتخاب هوشمندانه بهتر است با این هتل به خوبی آشنا شوید . در ادامه به سوالات شما در مورد این هتل پاسخ خواهیم داد.

هتل داریوش کیش شکوهی به قدمت تخت جمشید

تاریخچه هتل داریوش

این هتل در شهر کیش در سال 1382 توسط حسین ثابت با سرمایه 125 میلیون دلار تاسیس شد و رفته رفته به تکامل رسید. معماری این هتل الهام گرفته از تخت جمشید است. هتل داریوش شامل 190 اتاق و سه طبقه می باشد.

امکانات هتل داریوش کیش

این هتل در حد فاصل سال های 82 تا 99 تا حد زیادی تکامل پیدا کرده است و در حال حاضر یکی از پر امکانات ترین هتل های ایران است. مهم ترین امکانات این هتل به شرح زیر می باشد:

** رستورانی شیک و مجلل با ظرفیت 280 نفر

** استخر مجهز شامل استخر بانوان و استخر رو باز آقایان

** اینترنت رایگان و نامحدود در لابی

** داشتن اتاق رو به دریا یا اتاق رو به باغ (بنا به انتخاب شما)

** تاکسی سرویس

** فروشگاه و مرکز خرید

** صندوق امانات

** کافی شاپ

** خشک شویی

** اتاق چمدان

مزایای هتل داریوش کیش نسبت به سایر هتل های کیش

در طی 16 سالی که از تاسیس این هتل می گذرد، بیش از چیزی که انتظار می رفت از این هتل استقبال شد؛ اما علت آن چیست ؟

نزدیک بودن هتل به مکان های مهم شهر

هتل داریوش از نظر موقعیت قرارگیری به بیشتر مکان های مهم شهر مانند پارک ها، مراکز تجاری، سینما، اسکله تفریحی، پلاژ بانوان و … بسیار نزدیک می باشد و شما با پیمودن فاصله کوتاهی می توانید از هتل به مکان مدنظر خود بروید.

خارج بودن از محدوده طرح ترافیک

طرح ترافیک که مدتی است در ایران به منظور کاهش ترافیک و آلودگی هوا اعمال شده است، برای بیشتریت افراد محدودیت هایی را به وجود آورده است. هتل داریوش کیش در منطقه ای خارج از محدودیت طرح ترافیک جزیره قرار گرفته است و این موضوع محدودیت های ناشی از طرح ترافیک را برای شما از بین می برد.

تنوع در واحدهای اقامتی

یکی از بزرگترین مزایای هتل داریوش تنوع در اتاق های آن است. شما می توانید انتخاب کنید که پنجره اتاق تان به سوی باغ باشد یا چشم انداز دریا را مشاهده کنید.

انواع اتاق های هتل داریوش کیش

همان طور که گفتیم این هتل اتاق های مختلفی از نظر ظرفیت ، ویو و … در اختیار شما قرار می دهد. اکنون بهتر است به صورت جزئی تر با واحدهای این هتل آشنا شویم.

** اتاق های دو نفره استاندارد

اتاق های استاندارد می توانند رو به باغ و یا دریا باشند و دارای ظرفیت دو نفر هستند که در صورت تمایل می توانید با استفاده از کاناپه تخت شو تا یک نفر ظرفیت را افزایش دهید.

اتاق های استاندارد از نظر خدمات با اتاق های دو نفره لوکس یکسان هستند و شامل خدماتی مثل اینترنت رایگان ، سرویس بهداشتی فرنگی ، وان ، تلویزیون و … می باشند . تنها تفاوتی که دارند در متراژ بیشتر اتاق های لوکس می باشد.

** اتاق های دو نفره لوکس

اتاق های لوکس نیز می توانند به انتخاب شما رو به باغ یا دریا باشند. همان طور که گفتیم اتاق های لوکس از نظر امکانات و خدمات با اتاق های استاندارد تفاوتی ندارند و فقط کمی بزرگتر از اتاق های استاندارد دو نفره هستند.

** سوئیت های دو نفره آتوسا

سوئیت های آتوسا بزرگترین اتاق های هتل داریوش کیش هستند و متراژ آن ها به 80 متر مربع می رسد. سوئیت های آتوسا نیز می توانند به انتخاب شما رو به باغ یا دریا باشند. این سوئیت ها دارای یک اتاق خواب و یک اتاق نشیمن هستند که در اتاق خواب یک تخت دو نفره و در نشیمن ، مبلمان به همراه کاناپه تخت شو قرار گرفته است؛ به علاوه در این سوئیت های لوکس یک دست میز و صندلی ناهارخوری نیز وجود دارد.

** سوئیت های 4 نفره رویال

سوئیت های رویال با ظرفیت 4 نفر ، از نظر متراژ کمی از سوئیت های آتوسا کوچک تر هستند؛ سوئیت های رویال با 65 متر مربع متراژ دارای دو اتاق خواب و یک نشیمن می باشند. در یکی از اتاق خواب ها یک تخت دو نفره و در اتاق دیگر دو عدد تخت تک نفره قرار گرفته است.

از امکانات سوئیت های رویال می توان به جکوزی، چای ساز و قهوه ساز، میز تحریر و سیستم پخش فیلم اشاره کرد؛ همچنین سوئیت های رویال دارای جایی برای صرف غذا نیز می باشند.

** ویلاهای ساحلی یا کابانای هتل داریوش کیش

کابانا اصطلاحا به ویلاهای ساحلی که خارج از ساختمان اصلی هتل قرار دارند، گفته می شود. کاباناها فاصله کمی تا ساحل دارند و می توانند دو یا سه نفره باشند. به دسته ای از کاباناها که دارای یک دوش حمام در تراس هستند، کابانای حمام سانروف گفته می شود.

کاباناهای دو نفره و سه نفره از نظر متراژ یکسان و هر دو دارای متراژ 45 متر مربع هستند. به طور کلی کاباناها در سه دسته کابانای معمولی(رو به باغ)، کابانای رو به دریا و کابانای حمام سانروف وجود دارند و دارای امکاناتی مانند سیستم سرمایشی و گرمایشی، صندوق امانات، حمام مجهز به وان و … هستند.

قیمت رزرو هتل داریوش کیش

تعرفه رزرو اتاق در هتل داریوش بنا به امکانات و خواسته شما متفاوت می باشد . هزینه رزرو اتاق در هتل داریوش را می توانید با مقایسه نوع اتاق و منظره آن در لیست اتاق های هتل داریوش در اقامت 24 بررسی و انتخاب نمایید. در این هتل اتاق های کابانا و سوئیت رویال لوکس بیشترین مبلغ رزرو برای یک شب اقامت را داراست.

رزرو هتل داریوش کیش در اقامت 24

اقامت 24 با توجه به سابقه بالایی که در زمینه رزرو آنلاین هتل در سراسر ایران دارد، با هتل ها قرارداد همکاری بلند مدت عقد می کند. به این ترتیب، در صورتی که شما از طریق اقامت 24 اقدام به رزرو اتاق در هتل داریوش کنید، می توانید با بهترین مبلغ و بیشترین تخفیف اتاق مورد نظر خود را رزرو نمایید.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "هتل داریوش کیش شکوهی به قدمت تخت جمشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل داریوش کیش شکوهی به قدمت تخت جمشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید