گارمین از ساعت هوشمند Stylish Lily 2 در دو مدل رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ هلو، گارمین که یکی از معروف ترین برندهای فعال در زمینه فراوری ساعت هوشمند به شمار میرود به تازگی از ساعت هوشمند Stylish Lily 2 در دو مدل مختلف با ظاهری زیبا و امکانات فراوان رونمایی نموده است.

گارمین از ساعت هوشمند Stylish Lily 2 در دو مدل رونمایی کرد

وقتی درباره ساعت های هوشمند صحبت می کنیم، ابتدا نام برندهای مطرحی چون اپل، سامسونگ، هواوی و… به ذهنمان خطور می نماید اما نباید یکی از برترین و باسابقه ترین شرکت های فعال در زمینه فراوری ساعت هوشمند را هم فراموش کرد؛ گارمین. برندی که معمولا به فراوری ساعت های گران قیمت شهره است ولی با این حال، ساعت های سری Stylish Lily 2 قیمت مناسبی دارند.

پیش تر در رابطه با این ساعت ها اطلاعاتی منتشر شده بود اما حالا که به صورت رسمی رونمایی شده اند، می توانیم از مشخصات و شکل ظاهری آن ها به طور دقیق و موثق آگاه شویم. این دو ساعت به ترتیب Stylish Lily 2 و Stylish Lily 2 Classic نام دارند که در هر دو مدل ظاهری شکیل و یکدست با قاب فلزی را شاهد هستیم.

گارمین در این مدل های نو از ساعت هوشمند خود رنگ بندی نوی را اضافه نموده تا کاربران گزینه های متنوع تری را برای انتخاب داشته باشند.

در دنیای ساعت های هوشمند، طول عمر باتری یک مقوله بسیار مهم محسوب می گردد و گارمین هم همواره به این موضوع توجه ویژه ای داشته است. متأسفانه در رابطه با Garmin Lily 2 اطلاعات خاصی از بابت ظرفیت باتری نداریم اما با توجه به ادعای گارمین، یک باتری لیتیوم یونی درون این ساعت به کار رفته که می تواند به مدت 5 روز کاربر را همراهی کند. از آن جایی هم که هر دو مدل 25.4 میلی متری هستند، منطقی است فکر کنیم طول عمر باتری هر دو مدل همین قدر است.

نمایشگر این ساعت ها به وسیله گوریلا گلس 3 محافظت می گردد و وضوح آن به 240 × 201 پیکسل می رسد. بعلاوه تراکم پیکسلی این پنل هم به 318 پیکسل بر هر اینچ می رسد. علاوه بر این ها، پشتیبانی از استاندارد ضد آب 5ATM هم سبب شده تا این ساعت ها در عمق 50 متری آب هم بدون مشکل کار نمایند.

از جمله قابلیت های سلامتی ساعت های سری Stylish Lily 2 گارمین هم باید به سنسور شتاب سنج، سنسور نور محیط، سنسور میزان گیری ضربان قلب و سنجش اکسیژن خون اشاره نمود. مشابه بسیاری از رقبای خود، Stylish Lily 2 در هر دو مدل از امکان پایش فعالیت های ورزشی و پایش خواب هم پشتیبانی می نماید.

همانطور که در بالا مشاهده می کنید، ساعت های هوشمند نو گارمین قرار است در رنگ های طلایی کرمی، برنزی روشن، برنزی تیره، رز داسک (قرمز تیره)، قرمز روشن، گلبهی و سفید به دست مشتریان برسند. قیمتی هم که برای مدل استاندارد Stylish Lily 2 در نظر گرفته شده 249 دلار است اما مدل کلاسیک آن، 299 دلار قیمت گذاری شده است.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "گارمین از ساعت هوشمند Stylish Lily 2 در دو مدل رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گارمین از ساعت هوشمند Stylish Lily 2 در دو مدل رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید