14 مدل مجذوب کننده از انواع سبک آرایش دخترانه برای مناسبت های مختلف

به گزارش وبلاگ هلو، آرایش یک راه عالی برای برجسته کردن زیبایی های ظاهری شما است. خوشبختانه با استفاده از انواع سبک آرایش دخترانه، شما می توانید آن را خیلی ملایم مثل آرایش طبیعی یا غلیظ مثل آرایش عربی انجام دهید. امتحان کردن مدل های مختلف آرایش دخترانه به شما یاری می نماید تا سبک ایدئال را برای فرم صورت خود و برای هر مناسبتی پیدا کنید. شما می توانید با ترکیب درست محصولات و تکنیک ها، آرایش خیره کننده ای داشته باشید که زیبایی طبیعی شما را تقویت کند و احساس اعتمادبه نفس بیشتری به شما بدهد.

14 مدل مجذوب کننده از انواع سبک آرایش دخترانه برای مناسبت های مختلف

در این مقاله به معرفی 14 مدل آرایش شیک دخترانه می پردازیم و همه چیز (از آموزش آرایش صورت ساده دخترانه و نود تا سبک آرایش خلیجی و عربی) را آنالیز خواهیم کرد. از شما دعوت می کنیم تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

1. آرایش نود؛ زیباترین مدل آرایش دخترانه

آرایش نود بدون استفاده از مواد غلیظ و سنگین آرایشی، زیبایی طبیعی را افزایش می دهد. این سبک، بر داشتن رنگ پوستی بی عیب ونقص با حفظ ظاهری ملایم تمرکز دارد. برای یکدست کردن رنگ پوست خود از کرم پودرها و کانسیلرهای سبک بهره ببرید. بهتر است با استفاده از رنگ های خنثی، ویژگی های صورت خود را برجسته نشان دهید. در آرایش سبک نود از رژلب با رنگ های ملایم و شفاف بهره ببرید. اگر از هواداران این سبک آرایش هستید، پیشنهاد می کنیم هنگام خرید لوازم آرایشی صورت بیشتر سراغ رنگ های نود و خنثی مثل قهوه ای بروید.

2. آرایش سبک رترو

آرایش مدل رترو، نوعی آرایش است که از سبک آرایش دهه های گذشته الهام می گیرد. این نوع آرایش می تواند ظاهری نوستالژیک و مجذوب نماینده به شما ببخشد و راهی عالی برای نشان دادن شخصیت و سلیقه منحصربه فرد شما است. این سبک با توجه به آرایش دهه مورد نظر ویژگی های مختلفی دارد مثلا برای آرایش دهه 50 میلادی از خط چشم گربه ای، ابروهای نازک و رژ لب قرمز پررنگ بهره ببرید. بعلاوه اگر هوادار استایل های آرایشی دهه 60 هستید، بیشتر از لوازم آرایشی چشم و ابرو مانند سایه چشم های رنگارنگ، خط چشم ضخیم و مژه های مصنوعی پرپشت یاری بگیرید.

3. آرایش شبنمی و نیمه شاین برای دختران

اگر در پی ظاهری شاداب، هیدراته و گونه های گلگون هستید که چرب به نظر نرسند، آرایش شبنمی و نیمه براق انتخاب خوبی است. این سبک آرایش جایی بین آرایش طبیعی و آرایش کامل صورت قرار می گیرد و بین نسل تازه بسیار محبوب است. مرطوب نماینده، ویژگی کلیدی این سبک است و پوست باید به خوبی هیدراته باشد تا درخشش طبیعی داشته باشد. به جای لوازم آرایشی سنگین و مات، از محصولات سبک و درخشان نماینده بهره ببرید. این آرایش دخترانه ساده و شیک، بر درخشندگی و سلامت پوست تاکید دارد. در ادامه نکات مهم این سبک آرایش را شرح می دهیم.

آموزش آرایش صورت دخترانه ساده و شیک شبنمی

قبل از آغاز آرایش، حتما صورت خود را با مرطوب نماینده به خوبی آبرسانی کنید تا درخشش سالمی روی پوستتان باقی بماند. سپس یک کرم پودر سبک و براق نماینده بزنید و هر نوع نقصی را با کانسیلر بپوشانید. برای داشتن گونه های گلگون، کمی رژگونه شاین روی گونه های خود بزنید. لب های براق از ویژگی های اصلی این آرایش هستند پس باید بسیار باکیفیت باشند. پیشنهاد می کنیم هنگام خرید علاوه بر قیمت لوازم آرایشی لب، به کیفیت و ویژگی های این محصولات نیز توجه زیادی کنید. در این سبک آرایش حتما از برق لب بهره ببرید تا لب هایی درخشان داشته باشید. افراد حرفه ای در این میکاپ از هایلایترهای مایع برای ایجاد درخشش بیشتر صورت استفاده می گردد.

5. آرایش مات یک مدل آرایش ساده دخترانه

بین انواع مختلف سبک آرایشی، آرایش مات یکی از ساده ترین مدل های آرایش دخترانه برای انجام دادن است. این مدل برای افرادی با پوست چرب یا ساکنین منطقه ها با آب وهوای مرطوب، ایدئال است. آرایش مات بر براق نبودن میکاپ صورت تاکید دارد. این سبک به ماندگاری بالا و ظاهری مخملی شناخته شده است. در سبک آرایش مات همه محصولات آرایشی (از پرایمر و کرم پودر گرفته تا رژگونه و رژ لب) باید مات و ماندگار باشند. این مدل میکاپ بعلاوه ماندگاری بالاتری نسبت به محصولات براق دارند که برای افرادی با پوست چرب یا در آب وهوای گرم بسیار مناسب است. اگر در پی یک مدل آرایش دخترانه ساده و شیک هستید، حتما سبک مات را امتحان کنید.

6. آرایش پاستلی جزو انواع سبک آرایش دخترانه ترند

با بازگشت ترندهای اوایل دهه 2000 میلادی، رنگ های پاستلی هم دوباره در آرایش چهره دیده می شوند. این سبک آرایش از سایه های ملایم و کمرنگ برای ایجاد ظاهری رویایی و رمانتیک استفاده می نماید. با سایه چشم، رژگونه و رژ لب پاستلی را هم امتحان کنید. برای ایجاد جلوه ای ظریف اما تاثیرگذار، بهتر است ترکیب رنگ ها را به طور یکنواخت و مشابه انجام دهید.

اگر اهل ریسک کردن هستید، برای داشتن این سبک آرایش، از سایه چشم های پاستلی روی پلک ها و کمی هم زیر مژه های پایین بهره ببرید. برای تکمیل این آرایش، روی لب ها برق لب صورتی یا نود بزنید.

7. آرایش ساده و شیک دخترانه طبیعی

آیا در پی یک سبک آرایشی سبک به همراه برجسته کردن طبیعی اجزای صورت هستید؟ آرایش طبیعی دخترانه، برترین انتخاب است. هدف این سبک تقویت ویژگی های صورت با حفظ ظاهری ملایم است و برای یک ظاهر روزمره و معمولی عالی محسوب می گردد. در آرایش طبیعی با محصولات مایع و کرمی که به راحتی قابل استفاده و ترکیب هستند، درخشندگی و زیبایی طبیعی پوست خود را نشان دهید. در بخش زیر روش انجام یک نمونه آرایش طبیعی دخترانه را برای شما شرح داده ایم.

آموزش آرایش دخترانه ساده و طبیعی

برای داشتن این مدل آرایش طبیعی دخترانه، با یک کرم پودر مایع، زیرسازی سبک انجام دهید و با استفاده از تینت یا رژگونه های مایع، کمی رنگ به گونه ها و لب های خود اضافه کنید. سپس برای آرایش چشم، کمی سایه نود یا قهوه ای روی پلک خود بزنید و با استفاده ازهایلایتر روی نقاط برجسته صورت، درخشش بیشتری ایجاد کنید. در نهایت با ژل ابروی موردعلاقه خود، ابروهایتان را برس بکشید و شکل دهید. این سبک آرایش دخترانه، مطمئنا برای کسانی که فقط می خواهند کمی آراسته تر و درعین حال طبیعی به نظر برسند، مناسب است.

8. آرایش چشم اسموکی

آرایش چشم اسموکی شامل تعداد زیادی از تکنیک ها برای برجسته کردن چشم ها می گردد؛ از سایه چشم و خط چشم گرفته تا ریمل و مژه مصنوعی، همگی جزو این تکنیک ها هستند. شما می توانید با انواع مختلف سایه چشم بازی کنید. برای داشتن یک آرایش اسموکی زیبا حتما تسلط بر تکنیک های خط چشم بالدار و گربه ای را تمرین کنید. برای رسیدن به نتیجه دلخواه ریمل هایی را انتخاب کنید که به مژه ها حجم دهند یا آن ها را بلندتر نمایند.

9. آرایش مونوکروم یا تک رنگ

مدل آرایش مونوکروم یا تک رنگ شامل استفاده از یک پالت رنگی مشابه برای ناحیه هایی مانند گونه ها، چشم ها و لب ها می گردد. این سبک در عین سادگی، ظاهری مجذوب نماینده و متعادل ایجاد می نماید؛ به همین علت این روزها محبوبیت زیادی پیدا نموده است. شما طبق سلیقه خود می توانید رنگ مورد نظر برای آرایش مونوکروم را انتخاب کنید. اگر در پی ظاهری دخترانه هستید، آرایش مونوکروم صورتی گزینه مناسبی است. در این مدل از سایه های ملایم صورتی روی گونه ها، چشم ها و لب ها استفاده می گردد که شما را بامزه و دلنشین نشان می دهد.

10. آرایش شب و مهمانی

اگر یک مدل آرایش برای مهمانی آخر هفته می خواهید، آرایش شب خود را انجام دهید و کل شب را با شادی جشن بگیرید! این مدل آرایش از ظاهر ساده و رنگ های روشن روزمره به سمت رنگ های جسورانه و تیره تر می رود. نشانه های آرایش شب و مهمانی، شامل سایه چشم براق با خط چشم دنباله دار، گونه های برجسته، فک و بینی زاویه دار و کانتور شده، مژه های ریمل زده و لب های تیره است.

11. آرایش کلاسیک به سبک هالیوود

افرادی که عاشق آرایش بازیگران هالیوودی قدیمی و سبک نوستالژی هستند، می توانند با یاری درخشش آرایش کلاسیک و لب های قرمز، در برترین حالت خود دیده شوند. ستاره های الهام بخش و نماد صنعت زیبایی در این سبک مرلین مونرو آدری هپبورن هستند. علاوه بر لب های قرمز جسورانه، ویژگی های کلیدی این سبک شامل پوست سفید و خط چشم گربه ای یا بالدار به همراه با فرهای درشت پین شده است.

12. آرایش عربی

آرایش سبک عربی یک سبک آرایش خیره نماینده و منحصربه فرد است که بر رنگ های جسورانه، چشم های دراماتیک و ویژگی های برجسته تأکید دارد. چشم ها نقطه کلیدی آرایش عربی هستند. آن ها معمولا با خط چشم یا سرمه آرایش می شوند و برای تکمیل ظاهر، سایه چشم به رنگ های تیره و خاص مانند مشکی، قهوه ای، بنفش و سبز روی پلک زده می گردد. مژه مصنوعی نیز برای ایجاد چهره ای مجذوب نماینده به طور رایج استفاده می گردد.

در آرایش سبک عربی ابروها معمولا ضخیم هستند و اغلب با مداد یا سایه ابرو رنگ و حالت می گیرند. در این مدل، لب ها اغلب با خط لب تیره و رژ لب مات در رنگ های قرمز، صورتی یا بنفش آرایش می شوند. در نهایت از کانتورینگ برای حجیم سازی و برجسته سازی چهره در آرایش عربی استفاده می گردد.

13. آرایش آلترنتیو برای دختران جوان

آیا از چهره معمول خود خسته شده اید و می خواهید آرایشی را امتحان کنید که استانداردهای زیبایی جامعه را به چالش می کشد؟ داشتن یک آرایش آلترنتیو همان سبک است! این سبک با رنگ های جسور مانند مشکی، قرمز و بنفش تیره، آبی، خاکستری و نقره ای نشان داده می گردد. سبک آرایش آلترنیتیو که ظاهری تاریک و مرموز را به نمایش می گذارد، مطمئنا جلب توجه می نماید. آرایش آلترناتیو اغلب دارای خط چشم سنگین، رنگ های رژ لب زنده، اندازه زیادی ریمل و مژه های مصنوعی بزرگ است. با توجه به سلیقه و ترجیح خود، می توانید با استفاده از سایه چشم دودی، کمی سبک گوتیک هم به ظاهر خود اضافه کنید.

14. آرایش ایربراش از ماندگارترین آرایش های دخترانه

در این سبک آرایش به جای براش ها و اسفنج های معمولی، از دستگاه ایربراش برای اسپری کردن رنگ و موارد آرایشی روی پوست استفاده می گردد تا پوششی یکنواخت وسبک با ظاهری نرم و طبیعی ایجاد گردد. کرم پودرهای قابل استفاده برای آرایش ایربراش در طیف وسیعی از رنگ ها و بافت ها عرضه می شوند تا برای انواع جنس و رنگ پوست مناسب باشند.

این تکنیک برای موقعیت هایی مانند عروسی و عکاسی که ظاهر شما باید برای مدت طولانی بی عیب ونقص باقی بماند، ایدئال است. تکنیک آرایشی ایربراش احتیاج به مهارت و تجهیزات خاصی دارد، بنابراین باید به وسیله یک آرایشگر حرفه ای و فرد متخصص انجام گردد.

انتخاب برترین آرایش ساده و شیک دخترانه

در این مقاله 14 مدل از انواع سبک آرایش دخترانه را معرفی و آنالیز کردیم. انواع ترند آرایش های دخترانه سال جاری بر تنوع و بیان فردی تاکید دارند. از ظرافت ساده آرایش نود گرفته تا درخشش لطیف آرایش شبنمی و نیمه براق، هر سبک راهی منحصربه فرد برای به نمایش گذاشتن زیبایی شما ارائه می دهد. پس چه در پی آرایشی با درخشش متفاوت ظاهر خود باشید یا در پی تکنیک آرایشی ساده برای ظاهری روزمره، هر مدلی که بخواهید با تمرین قابل اجرا است. از قلم نیاندازید که آرایش همواره باید مطابق سلیقه و استایل شما باشد. آزمایش انواع سبک مختلف آرایش می تواند به شما یاری کند تا برترین مدل را برای خود پیدا کنید.

منابع: vocal, myglamm

منبع: دیجیکالا مگ

به "14 مدل مجذوب کننده از انواع سبک آرایش دخترانه برای مناسبت های مختلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "14 مدل مجذوب کننده از انواع سبک آرایش دخترانه برای مناسبت های مختلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید