با این مدل شربت کهکشانی لاکچری ترین پذیرایی را داشته باشید

به گزارش وبلاگ هلو، اگر در پی شربتی خوش طعم با ظاهری خاص هستید که بدن شما را در فصل گرما خنک کند، این مطلب را از دست نذهید.

با این مدل شربت کهکشانی لاکچری ترین پذیرایی را داشته باشید

امروزه در این هوای گرم بیشترین چیزی که می تواند انرژی از دست رفته ما در طول روز باز گرداند، خوردن یک شربت خنک است؛ در نتیجه چه بهتر که از شربتی استفاده کنیم که در کنار خاصیت خنک نمایندگی، از ظاهر بسیار خوبی برخوردار باشد. شاید برای شما پیش آمده باشد که به کافه بروید و سفارش یک لیوان شربت داشته باشید، آنچه که ما را به وجود می آورد که زودتر شربت را امتحان کنیم ظاهر زیبای آن است؛ به همین علت در این مطلب از وبلاگ هلومگ قصد داریم طرز تهیه شربت کهکشانی را به شما آموزش دهیم؛ شما می توانید از این شربت مجلسی برای خاستگاری و مهمانی ها بهره ببرید و هنر خود را به رخ دیگران بکشید.

https://video.delta.ir/mp4/2023/08/How%20to%20prepare%20galaxy%20syrup.mp4

طرز تهیه شربت کهکشانی

شربت کهکشانی یا همان شربت رنگین کمان را می توان با هر روشی درست کردو رنگ ها و. طعم های خاصی به آن داد؛ اما در ادامه یک مورد از خوشمزه ترین و متفاوت ترین ان را به شما آموزش داد؛

مواد لازم برای تهیه شربت رنگین کامن با گل پنیرک

  • لیموترش
  • گل پنیرک
  • شکر
  • آب لیمو
  • یخ
  • آب با آب گازدار

مرحله اول

ابدا با استفاده از رنده پوست یک عدد لیمو را رنده می کنیم، توجه دشته باشید که هنگام رنده زدن لیمو این کار را خیلی با فشار و عمقی انجام ندهید؛ چرا که در این طورت گوشت لیمو نیز رنده شده و آن را تلخ می نمایند؛ سپس همان لیمو را که رنده زده اید، به صورت مکعبی خورد نموده و درون ظرف ریخته و به آن شکر اضافه کنید.

مرحله دوم

باقی لیموها را نیز به صورت حلقه ای برش داده و درون همان ظرف بریزید؛ بهتر است که مقدار شکر و لیمو هم میزان باشد تا شربت ما بیش از میزان ترش یا شیرین نگردد؛ در ادامه آب لیمو را به ترکیب لیمو و شرک اضافه کنید و به خوبی هم بزنید.

مرحله سوم

برای آنکه شکر به خوبی جذب لیمو گردد، ترکیب را در یک ظرف در بسته ریخته و ان را در گوشه ای از اتاق به مدت یک ساعت قرار دهید؛ در این فاصله مقداری گل پنیرک را درون قوری ریخته و به آن آب جوش اضافه نموده تا به خوبی رنگ بدهد. بعد از ده دقیقه که که گل پنیرک ها به خوبی رنگ داد، از شربت لیمویی که قبلا درست کردید را به میزان یک پیمانه در هر لیوان ریخته و مابقی فضای لیوان را با یخ پر کنید؛ سپس تکه های برش خورده لیمو را بین هر قالب یخ قرر داده و روی آن آب بریزید؛ در نهایت مقداری آب گل پنیرک را از صافی رد نموده و روی هر لیوان بریزید.

منبع: پیام دلتا

به "با این مدل شربت کهکشانی لاکچری ترین پذیرایی را داشته باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این مدل شربت کهکشانی لاکچری ترین پذیرایی را داشته باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید