بدرقه پرسپولیس به آسیا با نمایش مقابل قلعه نویی

به گزارش وبلاگ هلو، یحیی گل محمدی امروز تیمش را در مصاف با گل گهر سیرجان پیش از دیدار آسیایی برابر استقلال تاجیکستان محک خواهد زد.

بدرقه پرسپولیس به آسیا با نمایش مقابل قلعه نویی

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ هلو، در روزهایی که تمرکز پرسپولیس به دلیل اتفاقات مدیریتی و مسائل مالی کاملا مختل به نظر می رسد، یحیی گل محمدی آخرین برنامه ریزی خود را برای حضور در تاجیکستان و تقابل مقابل استقلال این کشور را دنبال می کند.

بعد از صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان، پرسپولیس به نام صدرنشین راهی تاجیکستان خواهد شد تا برابر استقلال این کشور قرار گیرد و این در حالی است که بار دیگر تغییرات بزرگی را در شاکله خود دنبال خواهد کرد. با این حال یحیی گل محمدی امیدوار بود با انجام دیدارهای تدارکاتی مناسب، شرایط آماده سازی تیمش را طبق تفکراتی که دنبال می کرد را پیش ببرد که این موضوع هم با مشکل روبرو شد. لغو دو دیدار تدارکاتی برابر تراکتور باعث شده تا این تیم بعد از انجام بازی برابر تیم ملی دانشجویان و امیدهای این باشگاه، در پی دیداری دیگر در این راستا باشد.

در نهایت امیر قلعه نویی در شرایطی که تیمش هنوز در شرایط بدنسازی قرار گرفته است، آمادگی برای انجام دیدار تدارکاتی را اعلام کرد. این دیدار امروز برگزار خواهد شد و در ادامه پرسپولیس راهی تاجیکستان خواهد شد و برای بازی با استقلال در مرحله حذفی لیگ قهرمانان برابر این تیم حاضر می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بدرقه پرسپولیس به آسیا با نمایش مقابل قلعه نویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدرقه پرسپولیس به آسیا با نمایش مقابل قلعه نویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید