مجوز ورود خودروی ون و اتوبوس ویژه بخش گردشگری به خوزستان صادر شد

به گزارش وبلاگ هلو، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، مجوز ورود خودروی ون و اتوبوس ویژه بخش گردشگری به خوزستان صادر شد.

مجوز ورود خودروی ون و اتوبوس ویژه بخش گردشگری به خوزستان صادر شد

جمال عامری نسب شرح داد: توسعه زیرساختهای گردشگری در خوزستان به ویژه در زمینه حمل و نقل از اهمیت بالایی برخوردار است و در این راستا، با مساعدت منطقه آزاد اروند تفاهمنامه ای با انجمن دفاتر خدمات مسافرتی منعقد شد که امکان ورود ون مخصوص گردشگری به استان فراهم شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان افزود: این مجوز صرفاً به دفاتر خدمات مسافرتی اجازه می دهد تا از خارج از کشور ون را وارد نمایند و خدمات گردشگری را در استان ارائه دهند.

عامری نسب بیان نمود: برای واردات ون های گردشگری هر شخص حقیقی یا حقوقی که مجوز فعالیت در حوزه گردشگری در استان خوزستان دارد، می تواند به منطقه آزاد اروند مراجعه کند و با دریافت مجوز بازرگانی و کد شیما، ثبت سفارش را در سامانه جامع تجارت انجام دهد.

وی شرح داد: پس از تأیید ثبت آماری، کارهای واردات و ترخیص را میتوان به راحتی انجام داد. این فرآیند برای هر شخص حقیقی یا حقوقی قابل انجام است و هیچ مسئله ای در این سیستم وجود ندارد.

منبع: همگردی

به "مجوز ورود خودروی ون و اتوبوس ویژه بخش گردشگری به خوزستان صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز ورود خودروی ون و اتوبوس ویژه بخش گردشگری به خوزستان صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید