چگونه از 100% بازدهی تقویم برای رونق کسب و کار خود بهره ببرید؟

به گزارش وبلاگ هلو، این ثابت شده است که تقویم رومیزی تبلیغاتی برجستگی و دیده شدن یک برند را افزایش می دهد.

چگونه از 100% بازدهی تقویم برای رونق کسب و کار خود بهره ببرید؟

کسب وکارها معمولاً از هدایای تبلیغاتی در یک نمایشگاه تجاری استفاده می نمایند یا به وسیله کمپین های پستی، آگهی هایی را برای مشتریان بالقوه خود ارسال می نمایند. اما تقویم های تبلیغاتی یک راه بسیار ارتباطی، همه کاره و عملی برای افزایش دیده شدن برند بوده است.

بنابراین آیا قصد دارید از تقویم های تبلیغاتی برای رونق کسب و کار خود بهره ببرید؟ اما قبل از آن، مهم است که قبل از انجام این مرحله از مزایای آن مطلع شوید.

بیشتر بخوانید : چاپ روبان { لبست قیمت چاپ روبان فوری }

چگونه تقویم ها می توانند برای رونق کسب و کار، به افزایش مطلعی از برند شما یاری نمایند؟

آن ها به طور عملی استفاده می شوند

یک تقویم برای دیده شدن برند مفید است. این یک نقطه تماس بین مشتریان هدف و محصول یا خدمات تبلیغاتی است.

برای شرح ساده این موضوع، فقط تعداد دفعاتی را که تقویم دیواری یا رومیزی خود را آنالیز می کنید، بشمارید. یک فرد معمولی در طول روز بارها با یک تقویم مشورت می نماید که به این معنی است که مشتریان یا مشتریان احتمالی در خصوص سازمان یا تجارت فکر می نمایند.

بیشتر بخوانید : ساک دستی آماده در تعداد کم از کجا خریداری کنید ؟

چندین شماره تقویم را طراحی کنید

اگر قصد دارید یک زنجیره کلید به عنوان یک هدیه بازاریابی تبلیغاتی داشته باشید، به این فکر کنید که یک فرد چند زنجیره کلید می خواهد؟به احتمال زیاد یکی.

در حین صحبت از تقویم یا سررسید تبلیغاتی، مردم معمولاً یکی را روی میزهای خود نگه می دارند و بعلاوه تقویم ها را در دفتر مشترک یا اتاق خود آویزان می نمایند.

شما می توانید با یک تقویم تبلیغاتی که می توانند در دفتر یا خانه خود آویزان نمایند، تنوع زیادی را به مشتریان خود ارائه دهید.

بیشتر بخوانید : 10 فروشگاه برتر هدایای تبلیغاتی در ایران

آن ها ارزان هستند

هزینه یک تقویم تجاری تبلیغاتی ارزان است و مشتریان فعلی که می توانید به وسیله این تقویم ها به آن ها دسترسی پیدا کنید، خیره نماینده هستند.

این بدان معنی است که یک سرمایه گذاری میانه می تواند به شما یاری کند هزاران مشتری را هدف قرار دهید. برترین بخش این است که تقویم ها در مقدار ها و شکل های مختلف هستند، بنابراین می توانید مقدار ای را انتخاب کنید که ارزان باشد و برای مشتریان شما مناسب باشد.

به عنوان مثال، اگر بودجه زیادی ندارید، تقویم رومیزی را در نظر بگیرید که در دفتر استفاده می گردد، زیرا فشرده است و بودجه مناسبی دارد.

به یاد داشته باشید، یک محصول تبلیغاتی با کیفیت بالا در طول سال به شما تبلیغ دائمی می دهد.

بیشتر بخوانید : مشاهده نمونه کار و فهرست قیمت تقویم رومیزی

آن ها را بر اساس علایق تنظیم کنید

تقویم تبلیغاتی مجذوب کنندهیت جهانی دارد و برای هر شغلی مناسب است. تقویم یک چشم انداز بسیار رایج است که در خانه و محل کار استفاده می گردد.

شما می توانید تقویم ها را بر اساس علایق و نیازهای مشتری تنظیم کنید. این به کسب و کار شما رونق می دهد و برای شخصی که آن را دریافت می نماید، ارزشمند خواهد بود.

بیشتر بخوانید : مشاهده نمونه کار و فهرست قیمت سررسید تبلیغاتی

آن ها حضور مستمر در کل سال دارند

رسیدگی به اقلام تبلیغاتی برای مخاطبان یک چیز است و ارائه اقلام تبلیغاتی به وسیله مفید کردن آن چیز دیگری است.

بیشتر تقویم هایی که در خانه شما آویزان می شوند، تبلیغاتی هستند. زیرا مؤثرترین راه برای مطلعی از برند هستند. تقویم سفارشی که دارای اثر تبلیغاتی است، برند شما را ارتقاء می بخشد و برند شما را به مدت یک سال در فکر مشتریان شما حفظ می نماید.

تقویم چیزی است که ما هر روز به آن نگاه می کنیم. و هر بار که به تقویم نگاه می کنیم، بیشتر با نام تجاری آشنا و مغرضانه می شویم.

اگر قیمت تقویم را یک سال بهره ببرید، قیمت تقریباً هیچ است. برند در نهایت در فکر ما نقش می بندد.

مزایای بزرگ این است که برخلاف بروشورهای چاپی، تقویم در کشو گذاشته نمی گردد و فراموش نمی گردد.

در همه جا حاضر هستند

فقط چند مکان وجود دارد که نمی توان از تقویم استفاده کرد. و مردم کاملاً احساس نمی نمایند که در معرض تبلیغات قرار می گیرند. یک تقویم در زندگی روزمره آنقدر حیاتی است که مردم اهمیتی نمی دهند که برند هستند یا نه.

آن ها هدیه ای کاربردی هستند

تقویم به عنوان تبلیغات آشکار در نظر گرفته نمی گردد. این هدیه معنادار یک راه ارزان برای ارائه ارزش اضافی به مشتریان شما است.

آن ها منبع تایید و ارجاع بسازید

وقتی تقویم تجاری شما روی صفحه نمایش است، مخاطبان می توانند لوگو را ببینند. این یک راه مفید برای ایجاد معروفیت و بعلاوه به عنوان یک منبع ارجاع است.

توصیه های شخصی به خوبی کار می نمایند. زیرا مردم در پی یک شرکت قابل اعتماد هستند. تقویم به عنوان یک منبع ارجاع فوق العاده عمل می نماید.

به عنوان مثال، اگر شخصی تصمیم بگیرد که تقویم شما را در خانه یا محل کار خود نمایش دهد، هر روز نگاهی به لوگو خواهد داشت.

آن ها لوگو شرکت و خدمات شما را حتی زمانی که تقویم جلوی آن ها نباشد، به خاطر خواهند آورد. و هر زمان که کسی نام شرکت شما را بگوید یا درخواست خدمات کند، آن شخص به سرعت نام شما را به صدا می آورد. برعکس، این مورد در خصوص آگهی ها صادق نخواهد بود. بروشورها به جای هدیه، تبلیغ محسوب می شوند.

شخصیت برند خود را منعکس کنید

با طرح های متعددی که می توانید از بین آن ها انتخاب کنید، می توانید تصوری منحصر به فرد از برند خود به وسیله تقویم ایجاد کنید.

به عنوان مثال، مدل های خودروهای عجیب و غریب برای صنعت خودروسازی عالی عمل می نمایند. به این ترتیب می توانید حرفه ای بودن را به مشتری خود منتقل کنید.

طول عمر مفیدی دارند

چه مدت یک بروشور تبلیغاتی را نگه می دارید؟ ممکن است تا زمانی که از کنار سطل زباله نگذرید یا ممکن است آن را روی یخچال نگهداری کنید.

تقویم ها را می توان برای ماه ها استفاده کرد، زیرا سالانه هستند و قبل از انتها سال قابل تعویض نیستند. البته، باید از زمان ارسال نسخه به روز شده بعدی تقویم خود، برای مشتریان خود مطلع باشید.

با استفاده از آن ها رابطه طولانی مدت ایجاد کنید

یک تقویم سفارشی که هنگام بازدید از فروشگاه شما برای تشکر به مشتری شما تحویل داده می گردد تا ارزش ماندگاری را برای گیرنده کسب کند.

شما باید با توزیع سه نوع تقویم اولویت بندی کنید: مشتریان احتمالی، مشتریان موجود، و همکاران تجاری.

نسبت به سایر رسانه های تبلیغاتی ارزان می باشند

برنامه ریزهای جیبی و تقویم ها نسبت به روزنامه ها نسبت به رادیو، روزنامه و تلویزیون ارزان هستند. تقویم تبلیغاتی بیشتر از هر رسانه تبلیغاتی دیگر دوام دارد.

اگر تبلیغ شما را در روزنامه محلی قرار دهید، اکثراً این احتمال وجود دارد که مردم تبلیغ شما را ورق بزنند یا این احتمال وجود دارد که وقتی تبلیغ شما می آید، تلویزیون را خاموش نموده و به دستشویی بروند.

اما با تقویم، مشتریان شما هر روز آگهی را همانطور که روی دیوارشان آویزان است، می بینند.

وقتی تقویم شخصی شده شرکتتان را به افراد هدیه می دهید، به احتمال زیاد برای مدت طولانی به آن نگاه می نمایند. این باعث می گردد که برند و شانس تبدیل بیشتر مشتریان بالقوه شما افزایش یابد.

زمانی که آرم و تماس با شخصیت مشتری مجذوب کننده باشد، مشتریان بیشتر روی خدمات و محصول شما سرمایه گذاری می نمایند.

بعلاوه می توانید آن را برای مشتریان بالقوه ارسال کنید تا نشان دهید که می خواهید یک رابطه تجاری سودمند، ایجاد کنید. بنابراین قبل از رفتن به این فرصت تبلیغاتی آرام برای برند خود، شک نکنید.

منبع: مجله چاپخونه

به "چگونه از 100% بازدهی تقویم برای رونق کسب و کار خود بهره ببرید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه از 100% بازدهی تقویم برای رونق کسب و کار خود بهره ببرید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید