گوگل عرضه فاینال فانتزی 7 ریبرث را به سبک خود جشن گرفت

به گزارش وبلاگ هلو، صفحه جست و جوی گوگل را می توان یکی از برترین ابزارهای این موتور جست و جوگر برای تبلیغ دانست. هر از چندگاهی گوگل این صفحه را به سبک خاص خود تغییر داده و کاربران با کلیک روی آن به محتوای جالبی دست پیدا می نمایند. حال این شرکت تصمیم گرفته تا عرضه جدیدترین بازی فاینال فانتزی (Final Fantasy) را به سبک خود جشن بگیرد و صفحه جست و جوی خود را تغییر دهد.

گوگل عرضه فاینال فانتزی 7 ریبرث را به سبک خود جشن گرفت

بازی فاینال فانتزی 7 ریبرث (Final Fantasy 7 Rebirth) در اصل دنباله بازسازی فاینال فانتزی 7 (Final Fantasy 7 Remake) است. این بازی با استقبال بسیار خوبی از طرف هواداران روبرو شد و همینطور اینکه توانست نمرات بسیار خوبی کسب کند. همین مورد باعث شد تا توجه گوگل نیز به این بازی جلب شده و یک ایستر اگ (Easter Egg) در صفحه خود قرار بدهد.

اگر شما کلمه Chocobo را سرچ کنید، در ابتدا با تصویر یک موجود زرد رنگ روبرو خواهید شد. این موجودات در بازی فاینال فانتزی 7 ریبرث نقش مهمی داشته و در دنیای آن وجود دارند. حال اگر شما کمی صبر کنید یک دکمه زرد رنگ نیز نمایان می گردد.با کلیک روی این دکمه شما با چیز جالبی روبرو می شوید.

زمانی که شما روی این دکمه کلیک کنید، صفحه آغاز به لرزش نموده و یکی از این موجودات ظاهر می گردد. سپس اگر چند بار این دکمه را فشار دهید تعداد این موجودات بیشتر شده و به طور ناگهانی پشت تعدادی از آن ها یکی از کرکترهای بازی یعنی کلاد (Cloud) با یک شمشیر بزرگ حضور دارد.

این ایستر اگ به نوبه خود جالب و بامزه بوده و از طرفی یک تبلیغ بسیار خوب برای بازی فاینال فانتزی 7 ریبرث است. البته این بازی برای موفقیت نیازی به این کار نداشت اما همین موارد برای بسیاری از کاربران مجذوب کننده است. سری بازی فاینال فانتزی به شدت محبوب و مشهور هستند و شرکت سازنده نیز با این روش ها محبوبیت این عناوین را بیشتر هم میکند.

بازی فاینال فانتزی ریبرث توانست نمرات بسیار خوبی از منتقدان کسب کند. این بازی به برترین نحو به چیزی که بازسازی بازی فاینال فانتزی 7 در سال 2020 پایه گذاری نموده بود وفادار بوده و ایده های جدیدی در آن پیاده نموده است. همینطور اینکه این بازی یکی از برترین عناوین سبک نقش آفرینی و اکشن عرضه شده در چند سال اخیر است. همینطور اینکه از لحاظ گرافیکی کیفیت بسیار بالایی داشته که باعث شده هواداران فاینال فانتزی به شدت از آن راضی باشند. نکته جالب اینجاست که عملکرد این بازی نیز بسیار خوب بوده و در ابتدای عرضه مسائل زیادی نداشت.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوگل عرضه فاینال فانتزی 7 ریبرث را به سبک خود جشن گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل عرضه فاینال فانتزی 7 ریبرث را به سبک خود جشن گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید