این مرسدس بنز استثنایی را دور انداخته اند ، عکس

به گزارش وبلاگ هلو، خودروسازان همواره کانسپت ها را می سازند تا فناوری خود را به رخ بکشند یا مدل های آینده را پیش نمایش نمایند. هنگامی که آنها عمر مفید خود را پشت سر گذاشتند، معمولاً به وسیله شرکت ذخیره می شوند. با این حال، گاهی اوقات این پروژه ها کنار گذاشته می شوند، این همان چیزی است که به نظر می رسد برای کانسپت مرسدس بنز S-Classic Digital My MBUX که در آگوست 2020 دیده شد، رخ داده است.

این مرسدس بنز استثنایی را دور انداخته اند ، عکس

امیرمسعود عابدین: این عکس ها در خارج از آتلانتا، جایی که مقر مرسدس بنز در آمریکای شمالی است، گرفته شده اند. این احتمال وجود دارد که این خودرو را تا زمانی که از عمر مفید خود گذشته است در آنجا نگه داشته و بعد آن را دور انداخته است. خودروسازان به علت نگرانی های قانونی، کانسپت های کاربردی خود را پس از اتمام کارشان نمی فروشند یا اهدا نمی نمایند، به همین علت است که بسیاری از آنها با این نوع برخورد روبرو می شوند.

  • کُری خوانی عجیب چینی برای ماشین های آلمانی و آمریکایی! / عکس

در این کانسپت تمام لوگوهای مرسدس بنز حذف شده اند، اما چند عنصر، شناسایی آن را برای کارآگاهان اینترنتی بسیار آسان کرد. این خودرو دارای صندلی های مرسوم مرسدس، صفحه نمایش لمسی بزرگ و سایر اجزای بسیار شبیه به مواردی که در نهایت، در مدل های پیشرفته تر این خودروساز آلمانی مانند کلاس S و EQS دیده می شد، است.

شرم آور است که چنین پروژه جالبی به سادگی در جایی خارج از آتلانتا رها شده است. با اینکه فضای داخلی و فناوری موجود در این خودرو ممکن است تکراری به نظر برسد، اما طراحی خاص و جالب آن باعث می گردد تا ما دوست نداشته باشیم که این خودرو را در جایی غیر از موزه ها ببینیم.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ هلو مراجعه کنید.

  • این شاسی بلند نظر شما را نسبت به چینی ها عوض می نماید/ عکس

  • خرید این مرسدس بنز با پول یک پراید! /عکس

5858

منبع: خبرآنلاین

به "این مرسدس بنز استثنایی را دور انداخته اند ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این مرسدس بنز استثنایی را دور انداخته اند ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید