سرنوشت دربی در دست 2 بازیکن تیم ملی

به گزارش وبلاگ هلو، با انتها جام جهانی، رقابت های لیگ برتر از سر گرفته می گردد و در حساس ترین ملاقات دو قطب سنتی فوتبال ایران به مصاف هم می روند. دروازه بان های پرسپولیس و استقلال در جام جهانی از دروازه تیم ملی محافظت کردند و حالا بازیکنان مشخص کننده دربی خواهند بود.

سرنوشت دربی در دست 2 بازیکن تیم ملی

حسینی و بیرانوند روی دور گل نخوردن

علیرضا بیرانوند و حسین حسینی با فرم بسیار خوب از رقابت های لیگ به اردوی تیم ملی ملحق شدند. پرسپولیس آخرین بار در بازی با تراکتور دروازه اش باز شد و 375 دقیقه است گل نخورده است. آخرین تیمی که به استقلال گل زد فولاد خوزستان بود و آبی پوشان هم 345 دقیقه است که مانع گلزنی حریفان شده اند. تقابل های اخیر 2 تیم کم گل بوده و 4 دربی قبلی به طور میانه تنها 0.75 گل در هر بازی داشته است.

علیرضا بیرانوند با نمره متریکا 7.28 برترین دروازه بان فصل و دومین بازیکن لیگ است. حسین حسینی هم با نمره 7.05 دومین بازیکن برتر استقلال است.

2 چهره متفاوت از حسینی و بیرانوند در دربی

از جمله جذابیت های دربی در این فصل، بازگشت علیرضا بیرانوند به پرسپولیس است. بیرانوند با 5 بار بسته نگه داشتن دروازه در کنار وحید قلیچ و احمدرضا عابدزاده رکورددار کلین شیت بین دروازه بان های پرسپولیس در تاریخ دربی است و با گل نخوردن در این ملاقات می تواند به تنهایی در پرسپولیس رکورددار گردد. مهدی رحمتی با 9 کلین شیت رکورددار تاریخ دربی است و هدف بعدی بیرانوند می تواند رسیدن به این رکورد باشد. بیرانوند در لیگ برتر در مجموع 9 کلین شیت مقابل استقلال داشته و برابر هیچ تیمی به این میزان پیروز به بسته نگه داشتن دروازه اش نشده است.

حسین حسینی کاپیتان استقلال در 7 دربی به میدان رفته و در 2 دربی با درخشش این دروازه بان استقلال در ضربات پنالتی به پیروزیت رسیده، ولی حسینی در مجموع چهره پیروزی چه در دربی چه در برابر پرسپولیس نداشته است. این دروازه بان تنها 2 دربی دروازه اش را برابر پرسپولیس بسته نگه داشته و در لیگ برتر فقط یک کلین شیت برابر پرسپولیس داشته است. این دروازه بان دوره قبل با 17 کلین شیت رکورددار لیگ بود.

این 2 دروازه بان در دربی پیش رو می توانند یک رکورد مهم را به تنهایی به نام تیم خود ثبت نمایند. پرسپولیس و استقلال به صورت مشترک رکورددار بیشترین کلین شیت در تاریخ لیگ برتر هستند و در صورتی که فقط یکی از این 2 دروازه بان در این بازی گل بخورد، تیم مقابل رکورددار تاریخ لیگ برتر خواهد شد.

فوتبال 360

منبع: فرارو

به "سرنوشت دربی در دست 2 بازیکن تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشت دربی در دست 2 بازیکن تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید