طراحی گرافیکی و چاپ

20 چیزی که نباید در پارکینگ نگهداری کنید

خانه فضای فراوانی برای نگهداری لوازم و وسایل مختلف دارد. با وجود این، وقتی برای نگهداری وسایل به فضای اضافی احتیاج دارید، اولین جایی که احتمالا انتخاب می کنید، پارکینگ است. بعضی از وسایل را می توانید در پارکینگ نگهداری کنید اما جای بعضی از لوازم و وسایل...

9 فروردین 1403

بزرگترین فرش با طرح تخت جمشید و سنگ نگاره های باستانی در معرض دید عموم قرار می گیرد

ایلنا/ براساس اخبار واصله، بزرگترین فرش با طرح تخت جمشید و سنگ نگاره های باستانی در معرض دید عموم قرار می گیرد.

26 اسفند 1402

معرفی مجموعه کتاب انسان های کوچک آرزوهای بزرگ؛ آشنایی بچه ها با نوابغ ایرانی

در جهانیی که زندگی بیشتر ما از کوچک و بزرگ به تسخیر تکنولوژی و فضای مجازی درآمده، شاید یکی از بزرگترین دغدغه های والدین الگوسازی درست و بجا برای بچه هاشان باشد. در کنار قهرمانان خارجی و ابرقهرمانان تخیلی که الگوی بسیاری از بچه ها و نوجوانان هستند، چیزی...

1 اسفند 1402

8 روش برطرف خطای No Internet Connection در تیک تاک

خطای No internet connection در تیک تاک یکی از مشکلاتی است که شما را از تماشای ویدیو ها و سایر ویژگی های برنامه باز می دارد.

30 بهمن 1402

روایت فراق برادران دوقلو در منطقه ها جنگی

کتاب هنوز برادرم هست نوشته منصوره قنادیان و پژوهشگری محمد و زینب رستمی، روایتگر خاطرات و زندگی شهید عباس رستمی از زبان برادر دوقلویش محمد رستمی است که به تازگی در انتشارات سوره مهر به چاپ رسید.

17 شهریور 1402

شروع واریز وجه و تکمیل فرآیند ثبت نام خودرو کوئیک ، فقط این گروه امکان ثبت نام دارند

کوئیک R تیپ S از جدیدترین تیپ های محصولات سایپا محسوب می گردد که با نزدیک شدن به زمان تحویل مرحله دوم سامانه یکپارچه، اطلاعات قیمتی و معینات آن در حال معین شدن است.

31 مرداد 1402

6 کتاب سینمایی که از 6 منتقد بزرگ تاریخ سینما باید بخوانید

ادبیات سینمایی از زمان شکل گیری هنر هفتم، فراز و فرودهای زیادی داشته است. اصلا در طول این نزدیک به 125 سال، خود سینما آن قدر دستخوش تغییر شده که نوشتن درباره آن را هم نیازمند به تغییر رویه ها و تغییر ایدئولوژی ها و بازنگری های مداوم نموده است. اما در این...

30 مرداد 1402

احتمال فروپاشی یک جریان اقیانوسی حیاتی

محققان می گویند اگر روند فراوری آلودگی و افزایش دمای زمین ادامه داشته باشد، بخشی از جریان های اقیانوسی احتمالاً تا چند دهه دیگر از بین می روند و فاجعه ای در آب وهوای زمین رقم خواهد خورد که روی زندگی تک تک افراد دنیا تأثیر خواهد گذاشت.

8 مرداد 1402

10 هزار جلد کتاب اهدایی کانون پرورش فکری به لرستان رسید

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم آباد، کتاب های ارسالی از کانون پرروش فکری بچه ها و نوجوانان با عنوان در مسیر دانایی بر بال کتاب در میان استقبال بچه های مشتاق مطالعه به استان لرستان رسیدند.

19 تیر 1402

حضور انتشارات طوطی در هشتمین دوره فلوشیپ استانبول

به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)، هشتمین دوره فلوشیپ استانبول از تاریخ 16 تا 18 خرداد (6 تا 8 ژوئن) برگزار می گردد. حضور در این دوره ها فرصتی برای گردهمایی ناشرانی است که در زمینه چاپ کتاب های باکیفیت و مناسب در سطح بین الملل فعالیت دارند.

10 خرداد 1402

محله ای در سراشیبی یا جایی که در آن آشوب به پا بود؟ ، رمزگشایی از نامگذاری محله دزاشیب

نام هر کدام از محله های شمال تهران که در گذشته یکی از آبادی های کهن شمیران بوده اند، برای خود ماجرایی دارد. این میان، دازاشیب یکی از آن محله هاست که برای آنالیز دلیل نامگذاری آن باید به دل تاریخ سفر کرد و نقل قول های موسفیدان این محله را شنید.

5 خرداد 1402

سیب اپ از لوگوی نو خود رونمایی کرد

لوگوی تازه سیب اپ با ظاهری مدرن تر و همسو با زبان طراحی روز جهان معرفی گردید. هماهنگی و یکپارچگی بیشتر با طراحی سیستم عامل iOS به ویژه فرم آیکون اپلیکیشن های آیفون، در لوگوی تازه سیب اپ دیده می گردد.

1 خرداد 1402

کوپرا؛ گل سر سبد ماشین های اسپانیایی

کوپرا که از شرکت های تابعه کمپانی اسپانیایی سئات و زیرمجموعه فولکس واگن محسوب می گردد، از جدیدترین محصول برقی خود براساس پلتفرم MEB با نام تاواسکان رونمایی کرد.

7 اردیبهشت 1402

اکتشاف در زیستگاه های فضایی با الهام از داستان هانسل و گرتل!

پیدا کردن خانه در مریخ به زودی می تواند محقق گردد و پژوهشگران دانشگاه آریزونا (UArizona) در حال حاضر در حال جستجوی مکان هایی هستند که فضانوردان آینده می توانند از آن ها به عنوان زیستگاه استفاده نمایند. پژوهشگران کالج مهندسی دانشگاه آریزونا، نوعی فناوری...

13 اسفند 1401

معرفی فیلم: Transcendence یا برتری

به توصیه یکی از دوستان در وایبر که می دانست چقدر به ژانر علمی -تخیلی علاقه مندم، دیروز عصر فیلم Transcendence را دانلود کردم و دیدم.

19 آذر 1401

موش های ویژه برای امداد

ساختمان ها اغلب فرو نمی ریزند، اما وقتی فرو می ریزند برای افرادی که داخل آن به دام افتاده اند فاجعه بار است. بلایای طبیعی مانند زلزله و طوفان می تواند کل شهر ها را با خاک یکسان کند و برای تیم های جستجو و نجات که سعی در یافتن بازماندگان دارند این یک کار...

4 آبان 1401

در فکر مشتری زندگی کنید

ایجاد درک درست از برند در بین مخاطبان کار کوچکی نیست و اگر یک کسب وکار بتواند چیزی فراتر از نام و لوگوی خود به مخاطبان و بازار عرضه کند، شاهکار نموده است. چون توانسته به مرحله برندینگ برسد و با ایجاد یک تصویر برند قوی در فکر مخاطبان جای بگیرد. قرارگیری...

16 مهر 1401

نتایج تحقیقات تازه؛ شب زنده داران خودخواه می شوند

نتایج تحقیقات تازه نشان می دهد که نه تنها شب زنده داری بلکه بی خوابی های شبانه، افراد را خودخواه می نماید و حس نوع دوستی آن ها را کاهش می دهد.

6 شهریور 1401

آیا سیارات هم می توانند هوشمند باشند؟

گروهی از دانشمندان اخیراً با استفاده از ایده هوش جمعی یا هوش ازدحامی به آنالیز عملکرد سیارت به عنوان یک ساختار جمعی پرداختند تا بفهمند که آیا سیارات نیز دارای هوش هستند یا خیر.

31 مرداد 1401

تجربه خرید های مجازی احتمالا فروش فیزیکی نمایشگاه کتاب را کاهش دهد

خبرنگاران ، صنعت نشر در سال گذشته همچون بسیاری از صنایع، فراز و فرودهای زیادی را تجربه کرد، مسائل و چالش هایی که این حوزه فرهنگی را با سختی های زیادی روبه رو کرد؛ از افزایش قیمت کاغذ و سایر مواد اولیه تا اوج گیری بیماری کرونا با ورود موج های تازه و تعطیلی...

10 خرداد 1401
تعداد: (35)