اخبار مجلس

آغاز مسیر بسته شدن پرونده معضل چادرخوابی در مازندران

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر گشته، آغاز مسیر بسته شدن پرونده معضل چادرخوابی در مازندران صورت پذیرفت.

22 اسفند 1402

تذکرات جدی برای کنترل قیمت بلیط هواپیما داده ایم

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در خصوص قیمت بلیط ها وزارت راه کوشش زیادی برای کنترل قیمت ها دارد و در نشست اخیر هم درباره کنترل قیمت ها به ویژه بلیط هواپیما تذکرات جدی دادم و دستگاه ها هم در حال کوشش هستند.

16 اسفند 1402

اتصال مراکز استان ها به خط ریلی کشور، راه آهن همدان ـ سنندج ـ مرز باشماق به کجا رسید؟

مرتضی حیدری، معاون بهره برداری و بازرگانی راه آهن کشور از توسعه مسیرهای ریلی در سطح کشور خبر داد و گفت: هم اکنون پروژه های مختلفی در حال انجام است اما اینکه تا پایان امسال به اتمام برسد، معین نیست.

5 بهمن 1402

ایجاد کارگروه تخصصی حفظ و احیای آثار تاریخی در مشهد

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، ایجاد کارگروه تخصصی حفظ و احیای آثار تاریخی در مشهد صورت می گیرد.

10 آبان 1401

پلوسی: سفر به آسیا هرگز برای تغییر شرایط تایوان نبوده است

پلوسی امروز (آدینه) گفت، سفرش به آسیا که باعث خشم چین و برگزاری رزمایش هایی با استفاده از سلاح واقعی در آب های تایوان شده، هرگز برای تغییر شرایط کنونی این جزیره یا منطقه نبوده است.

15 مرداد 1401

برچیده شدن بساط دلالان صدور مجوز کسب وکار ها با درگاه ملی مجوز ها

طبق بررسی اجرا شده، خرید و فروش برخی مجوز ها به دلیل وجود امضای طلایی در دستگاه ها به یک رویه تبدیل شده بود که درگاه ملی مجوز ها در حال از بین بردن این موضوع غیرقانونی است.

19 تیر 1401

سه بر صفر شدن بازی آلومینیوم و استقلال منتفی شد

تهران (پانا) - کمیته انضباطی رای مربوط به شکایت باشگاه آلومینیوم اراک درخصوص بازیکن استقلال را صادر کرد.

24 اردیبهشت 1401

حذف معافیت مالیاتی کتب درسی

تهران (پانا) - نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت از فعالیت های هنری هنرمندان مشمول بند (ل) ماده 139 قانون مالیات های مستقیم را از پرداخت مالیات معاف کردند.

13 اردیبهشت 1401

در ساخت فیبرنوری و تجهیزات اکتیو آن به خودکفایی رسیده ایم

به گزارش خبرنگاران، ابوالحسن فیروزآبادی امروز در حاشیه افتتاح پروژه فیبر نوری FTTX که در محل وزارت ارتباطات محقق شد در جمع خبرنگاران گفت: توسعه شبکه پهن باند کشور از اولویت های توسعه فضای مجازی و رکن شبکه ملی اطلاعات است.

12 اردیبهشت 1401

سخنان متناقض سازمان برنامه و مخبر درباره ارز 4200 تومانی دارو

تهران (پانا) - سازمان برنامه و بودجه تاکید نمود که اظهارات معاون این سازمان در مورد ارز 4200 تومانی دارو مغایرتی با سخنان محمد مخبر معاون اول رییس جمهور ندارد.

14 بهمن 1400

منفک شدن خط راه آهن تهران ، مشهد از تهران

نماینده مجلس شورای اسلامی از منفک شدن خط راه آهن تهران - مشهد از تهران اطلاع داد.

5 بهمن 1400

جبران زیان خریداران صندوق های پالایشی از مصوبات سران قوا برای بورس

خبرنگاران-تقویت اقتصادی صندوق تثبیت بازار سرمایه برای حمایت از سرمایه های خرد و رونق بازار سرمایه و رفع ممنوعیت اعطای تسهیلات بانکی برای خرید سهام توسط شرکت های سرمایه گذاری و کارگزاری ها از جمله پیشنهادهایی بود که در راستای تقویت بازار سرمایه و بهبود...

3 خرداد 1400

بسته حمایتی ویژه اصناف

خبرنگاران/گیلان جانشین ستاد مدیریت و مقابله با کرونا گیلان گفت: برای اصناف هم بسته های حمایتی لازم در نظر گرفته می گردد؛ در ستاد ملی مقابله و مدیریت کرونا تصویب شد اصنافی که تسهیلات کرونایی دریافت کردند بازپرداخت آن تا شهریورماه تمدید گردد. ...

14 اردیبهشت 1400

گزارش آنالیز لایحه تأسیس نهاد مستقل تنظیم گر بخش برق منتشر شد

بر اساس ماده (59) قانون اجرای سیاست های کلی اصل (44) قانون اساسی مصوب سال 1386، این اختیار به شورای رقابت داده شده بود تا در حوزه کالا و خدمتی خاص که بازار آن مصداق انحصار طبیعی است، پیشنهاد تشکیل نهاد تنظیم کننده بخشی را برای تصویب به هیات وزیران ارائه دهد...

7 اردیبهشت 1400

امیرعبداللهیان: بایدن همان ترامپ است ، آلودگی کاخ سفید به ویروس بدخیم ترامپیسم خبرنگاران

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل اظهار داشت: تداوم سیاست تحریم آمریکا، دوستی با تروریسم و توهین بایدن به رییس جمهور روسیه، نشان می دهد که ویروس بدخیم ترامپیسم به شدت کاخ سفید را آلوده نموده است.

30 فروردین 1400

آخرین خبر از پرونده عیسی آل کثیر در دادگاه CAS

امیر ساعد وکیل، وکیل باشگاه پرسپولیس : دادگاه CAS به وکلای AFC اعلام نموده است که تا تاریخ 25 دی ماه لایحه دیگری را برای محرومیت عیسی آل کثیر ارائه نمایند.

21 بهمن 1399

اعلام زمان صدور رأی عیسی آل کثیر در CAS

دادگاه CAS هفته گذشته و پس از دریافت لایحه دفاعی باشگاه پرسپولیس در پرونده عیسی آل کثیر، تا تاریخ 24 آذر ماه به کنفدراسیون فوتبال آسیا فرصت داد که لایحه خود درباره این پرونده را به دادگاه عالی ورزش ارائه کند.

2 بهمن 1399

دولت در حد توان دغدغه های اصحاب فرهنگ و هنر را مرتفع خواهد نمود

به گزارش خبرنگاران ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، اسحاق جهانگیری در این جلسه با بیان اینکه اصحاب فرهنگ و هنر سرمایه هایی عظیم برای کشور هستند و می توانند عامل همبستگی، انسجام و امید به آینده باشند گفت: درگذشت استاد شجریان و حضور پُرشمار مردم در...

27 آبان 1399

همه وعده های ترامپ

ایرنا نوشت: دونالد ترامپ به امید ریاست جمهوری مجدد، در حالی با وعده های تازه در کارزار انتخاباتی، 2020 ظاهر شده که کارنامه ریاست جمهوری وی در تحقق وعده های پیشین، مملو از تناقض و حتی برخلاف منافع شهروندان آمریکایی بوده است.

27 آبان 1399

مشاور کاخ سفید: فرمان های اجرایی ترامپ فرمان خداوند است

مشاور تجاری کاخ سفید مدعی شد بحث و جدل های بی فایده کنگره و شکاف در حاکمیت، موجب دخالت آفریدگار شد.

25 مهر 1399
تعداد: (34)