کسب و کار

شروع پیش فروش بلیت قطارهای مسافری بین شهری برای اردیبهشت ماه

پیش فروش بلیت قطارهای بین شهری برای بازه زمانی 1 تا 31 اردیبهشت ماه در کلیه محورها (مسیرهای رفت تا تاریخ 1403/2/31 و مسیرهای برگشت تا تاریخ 1403/3/1) ، از ساعت 8 صبح روز سه شنبه (21 فروردین) صرفا به وسیله سکوهای مجاز فروش اینترنتی بلیت شروع می گردد.

21 فروردین 1403

خداحافظی تلخ با خودروی دوست داشتنی آلمانی ، عکس

با خروج آخرین آئودی R8 از خط تولید سایت بولینگر هوفه در هایلبرون آلمان یکی از افسانه های صنعت خودروسازی به خاتمه راه رسید.

19 فروردین 1403

گلکسی A54 در مقابل ردمی نوت 13 پرو 5G؛ کدام گوشی ارزش خرید بیشتری دارد؟

گلکسی A54 یکی از برترین و مجذوب کننده ترین گوشی های میانرده بازار به شمار میرود که فروش بسیار خوبی را هم در طول یک سال حضورش در بازار داشته است. اما ردمی نوت 13 پرو 5G نماینده میانرده و تازه وارد شیائومی به شمار میرود که اوایل سال 2024 شاهد ورود آن به بازار بودیم....

12 فروردین 1403

اپل ویژن پرو در برابر متا کوئست 3؛ تفاوت چیست و کدام را باید خریداری کنید؟

اپل ویژن پرو و بعلاوه هدست متا کوئست 3 جزو محصولات قابل توجه بازار در حال حاضر هستند اما آیا یکی از آنها قوی تر و بهتر از دیگری است؟ در این مقاله در پی پاسخ به این سوال هستیم.

14 اسفند 1402

کفپوش سرامیکی مناسب برای خانه های مدرن و کلاسیک

انواع کفپوش سرامیکیانواع مختلفی از کفپوش های سرامیکی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، هر کدام با مزایا و معایب خاص خود. بعضی از محبوب ترین انواع کفپوش های سرامیکی عبارتند از:

26 بهمن 1402

طراحی سری آیفون 16 لو رفت؛ تغییر گسترده در طراحی

روز گذشته یکی از افشاگران به نام Majin Bu رندرهای منتسب به گوشی های سری آیفون 16 را منتشر کرد که از تغییر گسترده در طراحی آن ها خبر می دهد. همانطور که می توانید ببینید، ظاهرا اپل قصد دارد چینش دوربین های آیفون ها را بعد از سال ها تغییر دهد و این دوربین ها را...

25 بهمن 1402

10 روش مهم و کاربردی برای اینکه هزینه های سفرتان حداقل گردد

برای اینکه بتوانید حداقل چند روزی سفر بروید و از تعطیلات نوروزی لذت ببرید، باید روش های صرفه جویی را بیاموزید. در ادامه به بعضی از این موارد اشاره نموده ایم:

22 بهمن 1402

اشتباهات رایج در خرید بلیط هواپیما

خرید آنلاین بلیط هواپیما کار ساده ای است، اما انجام کوچک ترین اشتباه ممکن است برای شما دردسرساز گردد. به همین دلیل آشنایی با اشتباهات رایج در خرید بلیط هواپیما به شما یاری می نماید تا از این دردسر ها خلاص شوید.

20 بهمن 1402

چگونه بهترین مدل گوشواره را بر اساس مدل مو انتخاب کنید؟

در دنیای مد، اکسسوری ها قدرت فوق العاده ای برای دگرگونی یک استایل دارند. در این میان، انتخاب گوشواره اهمیت بیشتری دارد. یک گوشواره مناسب برای موی کوتاه یا بلند می تواند بدون هیچ زحمتی ظرافت و جذابیت را به هر استایلی اضافه کند. گوشواره ها هم مانند موهای...

10 بهمن 1402

پرایمر مژه چیست و چگونه باید از آن بهره ببرید؟

اگر شما هم تا به امروز با پوشش نامنظم و لکه دار یا محو شده ی آرایش روبرو شده اید، باید با اندازه مفید بودن پرایمر آشنا شوید. پرایمر مژه و بعلاوه پرایمر لب می توانند به افزایش ماندگاری ظاهر آرایش یاری نموده و بعضی از پرایمرهای آرایشی هم حتی می توانند به...

9 دی 1402

افتتاح یک بومگردی و یک سفره خانه سنتی در شهرستان بیرجند

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین گزارش و خبرهای واصله، افتتاح یک بومگردی و یک سفره خانه سنتی در شهرستان بیرجند صورت پذیرفت.

10 مهر 1402

محصول غافلگیرکننده تسلا با همکاری مک دونالد، عکس

گجت نیوز نوشت: با قاشق سایبری تسلا آشنا شوید؛ محصولی که قاشق Tesla Cybertruck China نام دارد و با همکاری مک دونالد و تولید محدود معرفی شده است.

21 شهریور 1402

شروع واریز وجه و تکمیل فرآیند ثبت نام خودرو کوئیک ، فقط این گروه امکان ثبت نام دارند

کوئیک R تیپ S از جدیدترین تیپ های محصولات سایپا محسوب می گردد که با نزدیک شدن به زمان تحویل مرحله دوم سامانه یکپارچه، اطلاعات قیمتی و معینات آن در حال معین شدن است.

31 مرداد 1402

برگزاری 10 تور آشناسازی با هدف آشنایی کشورهای هدف با جاذبه های گردشگری ایران

ایرنا/ براساس خبرهای بدست رسیده، برگزاری 10 تور آشناسازی با هدف آشنایی کشورهای هدف با جاذبه های گردشگری ایران صورت گرفت.

22 مرداد 1402

طارمی همه شایعات را تکذیب کرد

مهدی طارمی با انتشار پستی در اینستاگرام، همه شایعات پیرامون انتقالش در تابستان را تکذیب کرد.

11 مرداد 1402

با اجرای این نکات موفقیت های طلایی کسب کنید

دیده اید برخی وقت ها پا می گذاریم درست جای پای آدم پیروز ها و مثل یک شاگرد خوب تعقیب و پی جویی شان می کنیم اما در میانه راه یک دفعه درمی مانیم! یعنی دقیقاً همان موقع که فکر می کنیم همه کارها روتین است و روبه پیشرفت، قافیه را می بازیم.

1 مرداد 1402

واردات خودروهای کارکرده به بن بست می رسد؟ ، شروع سنگ اندازی قطعه سازان

واردات خودروهای کارکرده هنوز آغاز نشده است. اما ظاهراً این اتفاق به مذاق داخلی ها خوش نیامده است. انجمن صنایع همگن قطعه سازان خودرو در نامه ای به سران سه قوه، خواهان بازنگری در امر واردات خودروهای کارکرده شدند. به باور آنها واردات این خودرو ها، چالش...

28 تیر 1402

آنالیز مودم 4G، LTE قابل حمل دی لینک DWR، 910M؛ پرطرفدار در بازار ایران

در نقد و آنالیز مودم 4G/LTE قابل حمل دی لینک به این سوال اصلی می پردازیم آیا ارزش دارد این مودم را خریداری کنید یا خیر. بعلاوه در انتهای مطلب کوشش می کنیم به طور خلاصه نکات مهمی را که باید هنگام خرید به آنها دقت کنید هم اشاره کنیم.

25 تیر 1402

گنج کوه، گنجینه شوقان

خبرنگاران: شهر شوقان که در فاصله 64 کیلومتری شهر بجنورد مرکز استان خراسان شمالی قرار گرفته است به عنوان مرکز بخش دشت شوقان و شهر ییلاقی در منطقه معروف است. دارای آب و هوای کوهپایه ای و معتدلی است که درشمال آن کوه آلاداغ و در جنوب آن کوه های سالوک وبهار قرار...

25 تیر 1402

آنالیز سه طرح مهم جهاددانشگاهی با حضور معاون اول رئیس جمهور

به گزارش خبرنگاران به نقل از جهاددانشگاهی، محمد مخبر ظهر امروز (شنبه 17 تیر ماه) در جلسه آنالیز سه طرح مهم جهاددانشگاهی که با حضور حسن مسلمی نائینی رییس این نهاد برگزار گردید، بر لزوم برنامه ریزی برای تقویت ارتباط دانشگاه ها با بخش صنعت تاکید نمود و گفت:...

18 تیر 1402
تعداد: (203)