موبایل، تبلت و گجت ها

گلکسی A54 در مقابل ردمی نوت 13 پرو 5G؛ کدام گوشی ارزش خرید بیشتری دارد؟

گلکسی A54 یکی از برترین و مجذوب کننده ترین گوشی های میانرده بازار به شمار میرود که فروش بسیار خوبی را هم در طول یک سال حضورش در بازار داشته است. اما ردمی نوت 13 پرو 5G نماینده میانرده و تازه وارد شیائومی به شمار میرود که اوایل سال 2024 شاهد ورود آن به بازار بودیم....

12 فروردین 1403

چرا پرچمدارهای گلکسی 7 سال به روزرسانی می شوند؟ سامسونگ پاسخ می دهد

دیجیاتو: درحال حاضر سری گلکسی S24 تنها گوشی های سامسونگ هستند که مشمول سیاست 7 سال به روزرسانی این شرکت می شوند.

11 فروردین 1403

گلکسی A25 در مقابل ردمی نوت 13 پرو 4G؛ کدام مالی ارزش خرید بیشتری دارد؟سامسونگ گلکسی A25 در مقابل شیائومی ردمی نوت 13 پرو 4G

در این مطلب همراه ما باشید تا دو مدل از بهترین مالی های بازار یعنی سامسونگ گلکسی A25 را با شیائومی ردمی نوت 13 پرو 4G مقایسه کنیم تا ببینیم ارزش خرید کدام یک بیشتر است.

28 اسفند 1402

اپل نمایشگر تاشو را بدون هرگونه خط و چین خوردگی ممکن می نماید!

اپل در پتنت تازه خود ساختاری را ارائه نموده است که جلوی هرگونه خط و چین خوردگی روی نمایشگر تاشو را می گیرد.

20 اسفند 1402

اپل ویژن پرو در برابر متا کوئست 3؛ تفاوت چیست و کدام را باید خریداری کنید؟

اپل ویژن پرو و بعلاوه هدست متا کوئست 3 جزو محصولات قابل توجه بازار در حال حاضر هستند اما آیا یکی از آنها قوی تر و بهتر از دیگری است؟ در این مقاله در پی پاسخ به این سوال هستیم.

14 اسفند 1402

راهنمای خرید گوشی گیمینگ مقرون به صرفه؛ بهترین مدل ها تا 15 میلیون تومان

طیف بسیار گسترده ای از کاربران گوشی های هوشمند را برای بازی کردن انتخاب می نمایند. طبیعتاً گوشی های هوشمندی که برای گیمینگ مورد استفاده قرار می گیرند، باید از مشخصات فنی نسبتاً خوبی برخوردار باشند تا کاربران بتوانند تجربه گیمینگ مناسبی از آن ها دریافت...

8 اسفند 1402

ویژگی های اندروید 15؛ هر آنچه باید از مهم ترین قابلیت های اندروید نو بدانید

ویژگی های اندروید 15 به مقدار ای متنوع به نظر می رسد که باید در یک مقاله مجزا به معرفی خصوصیات سیستم عامل نو اندروید بپردازیم. به همین بهانه، قصد داریم در این مقاله تمام ویژگی های اندروید 15 را بررسی کنیم.

6 اسفند 1402

8 روش برطرف خطای No Internet Connection در تیک تاک

خطای No internet connection در تیک تاک یکی از مشکلاتی است که شما را از تماشای ویدیو ها و سایر ویژگی های برنامه باز می دارد.

30 بهمن 1402

طراحی سری آیفون 16 لو رفت؛ تغییر گسترده در طراحی

روز گذشته یکی از افشاگران به نام Majin Bu رندرهای منتسب به گوشی های سری آیفون 16 را منتشر کرد که از تغییر گسترده در طراحی آن ها خبر می دهد. همانطور که می توانید ببینید، ظاهرا اپل قصد دارد چینش دوربین های آیفون ها را بعد از سال ها تغییر دهد و این دوربین ها را...

25 بهمن 1402

وای فای 7 در برابر وای فای 6E: چرا وای فای 7 بهتر است؟

وای فای 7 جدیدترین استاندارد ارتباطی شبکه های بی سیم است که از نظر سرعت و کارایی، به نظر می رسد بهتر از استانداردهای وای فای قبلی است.

16 بهمن 1402

بروزرسانی تازه آیفون برای مقابله با سارقان است!

دیجیاتو نوشت: اپل با انتشار آپدیت iOS 17.3 قابلیت ها و تغییراتی را برای آیفون های خود به وجود آورده است که در ادامه آن ها را بررسی می کنیم.

3 بهمن 1402

تمام اطلاعات گلکسی S4 لو رفت!، عکس

زومیت نوشت: افشاگری ها درباره سری نو گوشی های سامسونگ پایانی ندارد. این بار اطلاعاتی از پردازنده، دوربین و فناوری رهگیری پرتو در این سری فاش شده است.

21 دی 1402

گارمین از ساعت هوشمند Stylish Lily 2 در دو مدل رونمایی کرد

گارمین که یکی از معروف ترین برندهای فعال در زمینه فراوری ساعت هوشمند به شمار میرود به تازگی از ساعت هوشمند Stylish Lily 2 در دو مدل مختلف با ظاهری زیبا و امکانات فراوان رونمایی نموده است.

18 دی 1402

LG از لپتاپ های گرم پرو 2024 در CES 2024 رونمایی می نماید

LG میخواهد در نمایشگاه CES 2024 از مدل های مختلف لپتاپ های سری گرم پرو 2024 با پردازنده اینتل و پشتیبانی از امکانات هوش مصنوعی رونمایی کند.

17 دی 1402

شهر شگفت انگیز از زیر خاک بیرون آمد، عکس

دانشمندانی که این لانه متروکه را برای پژوهش انتخاب نموده بودند در خیالشان نمی گنجید که ساختاری چنین شگفت انگیز زیر خاک نهفته باشد. شهری بزرگ که ساخته مورچگان است.

20 آذر 1402

آیفون متفاوت تمام صفحه با دوربین سلفی پنهان، عکس

دیجیاتو نوشت: تأمین کنندگان کره ای اپل توسعه فناوری دوربین زیر نمایشگر گوشی های هوشمند (UDC) را شروع نموده اند تا در آینده شاهد اولین آیفون تمام صفحه دنیا باشیم. احتمال داده می گردد که این فناوری به آیفون 19 پرو راه پیدا کند.

15 آذر 1402

با برترین اپ های کیبورد اندروید آشنا شوید

در عصر فناوری و ارتباطات، کیبورد به عنوان یکی از اصلی ترین ابزارهای برقراری ارتباط در دستگاه های هوشمند اهمیت بسزایی دارد. برای کاربران سیستم عامل اندروید، انتخاب یک اپلیکیشن کیبورد مناسب می تواند تاثیر زیادی بر روی کارایی و راحتی استفاده از دستگاه...

7 آذر 1402

هشدار جدی پلیس به کاربران اپل، مراقب قابلیت تازه آیفون باشد!

برخی از سازمان های مجری قانون، به کاربران آیفون هشدار دادند که پس از بروزرسانی تازه محتاط باشند؛ بروزرسانی تازه ios که NameDrop نام دارد.

6 آذر 1402

کوالکام از تراشه اسنپدراگون 7 نسل 3 رونمایی کرد

بعد از معرفی اسنپدراگون 8 نسل 3، حالا دیگر نوبت تراشه های پایین رده و میان رده کوالکام است. در همین رابطه، کوالکام چیپست اسنپدراگون 7 نسل 3 را رونمایی نموده که قرار است در گوشی های میان رده انجام وظیفه کند.

26 آبان 1402

مزایای بلوک هبلکس

مزایای بلوک هبلکس و ویژگی های آن موجب افزایش استفاده از این محصول در ساختمان سازی شده است. بلوک هبلکس یا بلوک aac متخلخل بوده و وزن کمی دارد. AAC مخفف عبارتAutoclaved Aerated Concrete می باشد. رنگ این بلوک ها متمایل به سفید بوده و با چسب اجرا می شوند. قیمت بلوک هبلکس به...

3 آبان 1402
تعداد: (127)