اخبار اقتصادی

راهنمای سفر زمینی به وان ترکیه، Van

وان (Van) شهری بسیار کوچک در ترکیه است، که در نزدیکی مرز مشترک ایران و ترکیه واقع شده است. این شهر دارای قدمت تاریخی طولانی بوده و برای کسانی که عاشق گربه هستند می تواند برترین شهر باشد، زیرا شهر وان در ترکیه محل زندگی گربه هایی سفید با یک چشم آبی و یک چشم...

5 اردیبهشت 1403

تویوتا لندکروز؛ قیمت نجومی، ایرادهای باورنکردنی ، عکس

تویوتا لندکروزر 300 با قیمت بیش از 100 هزار دلار، گران تر از لندروور دیفندر است اما آیا به مقدار رقیب بریتانیایی خوب خواهد بود؟

25 فروردین 1403

گلکسی A25 در مقابل ردمی نوت 13 پرو 4G؛ کدام مالی ارزش خرید بیشتری دارد؟سامسونگ گلکسی A25 در مقابل شیائومی ردمی نوت 13 پرو 4G

در این مطلب همراه ما باشید تا دو مدل از بهترین مالی های بازار یعنی سامسونگ گلکسی A25 را با شیائومی ردمی نوت 13 پرو 4G مقایسه کنیم تا ببینیم ارزش خرید کدام یک بیشتر است.

28 اسفند 1402

اولین تونل مخصوص عبور کشتی در جهان

اولین تونل جهان برای عبور کشتی ها قرار است در ساحل نروژ ساخته شود که یک تحول بزرگ برای کشتیرانی محسوب می شود.

24 اسفند 1402

مجوز ورود خودروی ون و اتوبوس ویژه بخش گردشگری به خوزستان صادر شد

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، مجوز ورود خودروی ون و اتوبوس ویژه بخش گردشگری به خوزستان صادر شد.

15 اسفند 1402

اپل ویژن پرو در برابر متا کوئست 3؛ تفاوت چیست و کدام را باید خریداری کنید؟

اپل ویژن پرو و بعلاوه هدست متا کوئست 3 جزو محصولات قابل توجه بازار در حال حاضر هستند اما آیا یکی از آنها قوی تر و بهتر از دیگری است؟ در این مقاله در پی پاسخ به این سوال هستیم.

14 اسفند 1402

راهنمای خرید گوشی گیمینگ مقرون به صرفه؛ بهترین مدل ها تا 15 میلیون تومان

طیف بسیار گسترده ای از کاربران گوشی های هوشمند را برای بازی کردن انتخاب می نمایند. طبیعتاً گوشی های هوشمندی که برای گیمینگ مورد استفاده قرار می گیرند، باید از مشخصات فنی نسبتاً خوبی برخوردار باشند تا کاربران بتوانند تجربه گیمینگ مناسبی از آن ها دریافت...

8 اسفند 1402

طراحی سری آیفون 16 لو رفت؛ تغییر گسترده در طراحی

روز گذشته یکی از افشاگران به نام Majin Bu رندرهای منتسب به گوشی های سری آیفون 16 را منتشر کرد که از تغییر گسترده در طراحی آن ها خبر می دهد. همانطور که می توانید ببینید، ظاهرا اپل قصد دارد چینش دوربین های آیفون ها را بعد از سال ها تغییر دهد و این دوربین ها را...

25 بهمن 1402

10 روش مهم و کاربردی برای اینکه هزینه های سفرتان حداقل گردد

برای اینکه بتوانید حداقل چند روزی سفر بروید و از تعطیلات نوروزی لذت ببرید، باید روش های صرفه جویی را بیاموزید. در ادامه به بعضی از این موارد اشاره نموده ایم:

22 بهمن 1402

اشتباهات رایج در خرید بلیط هواپیما

خرید آنلاین بلیط هواپیما کار ساده ای است، اما انجام کوچک ترین اشتباه ممکن است برای شما دردسرساز گردد. به همین دلیل آشنایی با اشتباهات رایج در خرید بلیط هواپیما به شما یاری می نماید تا از این دردسر ها خلاص شوید.

20 بهمن 1402

طرح بازسازی یکی از بخشهای اهرام جیزه با انتقاد شدید باستان شناسان روبرو شد

ایسنا/ براساس اخبار بدست رسیده، طرح بازسازی یکی از بخشهای اهرام جیزه با انتقاد شدید باستان شناسان روبرو شد.

11 بهمن 1402

راهنمای سفر به جزیره لاوان ، مروارید پنهان خلیج فارس

در میان خلیج فارس، نگینی از جنس آرامش و زیبایی نهفته است. جزیره لاوان، سومین جزیره بزرگ استان هرمزگان، با وسعتی حدود 81 کیلومتر مربع، یکی از زیباترین جزایر ایران است. سواحل مرجانی لاوان، با آب های زلال و شن های سفید، هر گردشگری را مجذوب خود می نماید. اگر...

9 بهمن 1402

تهران و مازندران و خراسان رضوی در صدر پر شکایت ترین استانهای کشور قرار دارند

ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، تهران و مازندران و خراسان رضوی در صدر پر شکایت ترین استانهای کشور قرار دارند.

7 بهمن 1402

بمب افکن مخوف پنتاگون وارد خط تولید شد، عکس

کانال خبری پارتیزان نوشت: پس از اولین پرواز بمب افکن پیشرفته رادارگریز B-21 ریدر، پنتاگون رسما شروع تولید این بمب افکن را تائید کرد.

4 بهمن 1402

هواپیمای برقی فرصتی در سبز شدن صنعت گردشگری است؟

رویدادهای شدید آب وهوایی با سرعتی فزاینده و هشدار دهنده بر کل جهان تأثیر می گذارند و این فعالیت های انسانی باعث تغییر اقلیم می شوند.

28 دی 1402

پردیس سینمایی کوثر در تهران افتتاح شد

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارش های منتشر گشته، پردیس سینمایی کوثر در تهران افتتاح شد.

24 دی 1402

ارسال و دریافت مرسولات از دبی

در صورتی که نسبت به برترین روش برای ارسال بار از دبی به ایران تردید دارید، می توانید با کارشناسان شرکت پست بین المللی سامان اکسپرس تماس بگیرید. کارشناسان این شرکت شما را برای پیدا کردن برترین گزینه با توجه به شرایط هدایت می نمایند.

23 دی 1402

LG از لپتاپ های گرم پرو 2024 در CES 2024 رونمایی می نماید

LG میخواهد در نمایشگاه CES 2024 از مدل های مختلف لپتاپ های سری گرم پرو 2024 با پردازنده اینتل و پشتیبانی از امکانات هوش مصنوعی رونمایی کند.

17 دی 1402

چرا 34 درصد؟ علت گران شدن اینترنت از زبان یک مسئول

ایسنا نوشت: معاون راهبردی و توسعه بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: آنالیز های مختلفی درباره نحوه محاسبه افزایش تعرفه انجام شد اما نرخ تورم برای ما بسیار مهم بود تا آن چیزی که مصوب می گردد، نزدیک به نرخ تورم باشد.

12 دی 1402

این مرسدس بنز استثنایی را دور انداخته اند ، عکس

خودروسازان همواره کانسپت ها را می سازند تا فناوری خود را به رخ بکشند یا مدل های آینده را پیش نمایش نمایند. هنگامی که آنها عمر مفید خود را پشت سر گذاشتند، معمولاً به وسیله شرکت ذخیره می شوند. با این حال، گاهی اوقات این پروژه ها کنار گذاشته می شوند، این همان...

7 دی 1402
تعداد: (389)